Namizna preprogica


Tako, pa smo veselo zakorakali v september.
Zjutraj se vsi podamo od doma, v vrtec, šolo, službo.
Popoldne lovimo sončne žarke na vrtu.
Večeri pa postajajo vsak dan bolj moji. Ko se otroci zavijejo v odejo in na stanovanje leže tišina, je čas, ko primem v roke knjigo ali kvačko. 
 

 Prvi končan izdelek nove kvačkarske sezone je namizna preprogica in je kot prva, kljub pomankljivostim, posebna.


Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čudovit namizni prt,
všeč mi je turkizna vmes
prijetne septemberske dni
in še lepše večere
lp Tamara
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Namizna preprogica :)) Ljubka zelo.
Oseba Anonimni sporoča …
Tudi meni izjemno všečna...
Katja
Oseba Hali sporoča …
Malo, čisto malo ti jo zavidam, tole lepotico na mizi. Prelepa je!
Oseba Roxanna sporoča …
Lepa barvna kombinacija. Pri meni tudi kvacke in knjiga ob vecerih. Vedno mi je zal, da ne gre oboje naenkrat. :)
Oseba Ann sporoča …
LOVE love your table runner Anja. How clever - I'm going to try and work out how you did it. I noticed today a sunflower growing in a pot underneath my birdtable - a seed the birds must have dropped there. Hope it flowers soon. x
Oseba Summer sporoča …
Beautiful sunflower and crochet.