Zeleni teden - zelena tabletka


Kadar se kdo od mojih bližnjih ne počuti dobro, vedno iščem pomoč v domači lekarni.
Čaji, mazila, obkladki, inhalacije. Polna sem nasvetov in idej.
Kadar se ne počutim dobro jaz, kot je to na primer zadnji teden, veliko teh nasvetov čudežno izgine in potrebujem veliko volje, da ne posežem po beli kemiji. Vztrajam, da to res ostaja skrajni izhod v sili. 

Zato je iščem harmonijo.
V sebi, v svoji okolici, v odnosih.
Vdih, izdih.
Mirno.
Sproščeno.
Vse bo dobro.
Pozitivne misli za pozitiven potek dogodkov.

A jaz ne bi bila jaz, če ne bi ob tem potrebovala tudi nekaj oprijemljivega.
Vem, da si težave z želodcem v veliki meri povzročim sama z samoživciranjem. Za reševanje težav, pa moja psiha potrebuje pomoč, nekaj preizkušenega.
Zaenkrat sem najbolj zadovoljna z Algeo.
S svojim vsestranskim pozitivnim delovanjem mi resnično zelo ustreza.
Tako je, kot bi njeno zdravilno moč z mislimi usmerila v tisti delček mene, ki potrebuje vspodbudo. 
In deluje.

P.S. Čeprav gre za reklamo, so vse zapisane besede moje in sploh nikoli ne bi napisala nečesa, v kar ne bi verjela.


Komentarji

Oseba moi sporoča …
Samo da pomaga ;)