Zgodbe z vrta - 1. teden

21. - 27. marec 2016

 Male narcise so zacvetele in s tem otvorile letošnjo vrtnarsko sezono.
Na prvi pomladni dan sem v zemljo položila grah in malo gredico korenja. 
Naslednji dan sem besno opazila, da si je maček izbral mojo prvo gredico za stranišče. Vse je bilo potacano in naluknjano.
Jezna in razočarana sem preverila, kako bi se lahko uspešno spopadla z mačkami, ki so vsako leto bolj predrzne. Do sedaj sem poskušala nekako sobivati z njimi, ampak sedaj imam pa dovolj. 
Razlogov je več.
Moja mala leteča prijateljica, ki je vsako pomlad prišla, ko sem prvič zasadila lopato v zemljo in čakala na ličinke, je izginila. Pogrešam jo od lanskega poletja in krivim mačke.
Tudi drugi ptički se vse bolj izogibajo vrtu, čeprav imajo ogromno prostora in gnezdilnic. Vse prepogosto vidim mačke, ki oprezajo za njimi.
Po vrtu so kotički, kjer obupno smrdi po mačjih iztrebkih.

Verjetno sem naredila napako, ker sem jim v začetku dovolila, da so neovirano hodile gor in dol. Sedaj pa so vrt vzele za svoj teritorij. Upam, da deluje tudi obratno, če jih podim, odidejo.

No, malo sem bentila.
Se opravičujem vsem ljubiteljem prostoživečih mačk.


Včeraj, v nedeljo, sva z Malim B uredila nove gredice.
Preostanek grahovih semen je v zemljo spravil mali pomočnik, potem pa se je naveličal. 
Posejala sem še rukolo, špinačo in neke srebrne repice (jeseni niso nič naredile, a še nisem izgubila upanja).


 Vse sem pokrila z vejami in sedaj držim pesti.


Komentarji

Oseba Martina sporoča …
Pridni vrtnarčki. Tako kot si rekla, upajmo, da pri mačkah deluje tudi nasprotno. Držim pesti :)