Morje in češnje


Ena izmed značilnosti mojega pisanja tukaj na Drobtinicah je, da pišem o tem, kar se mi in nam trenutno dogaja. Kadar mi dnevi zbežijo brez objave, se le redko vračam nazaj. Sicer niti približno nisem tako urejena in natančna, ampak tukaj me pa nekako moti, da se datum objave nikakor ne ujema z njeno vsebino.

Danes bom naredila izjemo.
(Kriv je računalnik, ki zadnje čase nekaj nagaja.)
Naš vikend je bil čisto preveč lušten, da o njem ne bi pisala. 
 

Odpravili smo se na Primorsko, kjer smo preživeli čudovito sobotno dopoldne pri Rožmarinki. 
Otroci so najprej preverili kaj je z mladimi kosi. Gnezdo je bilo prazno in očitno so razprli krila in odleteli.
So pa mladi naravoslovci našli novo gnezdo. Sinica si je v razpoki v kamniti ograji naredila gnezdo v katerem so čivkali trije mali ptički. 


Popoldne sva z Žigom pustila svoje tri mladičke v varstvu starih staršev in odšla na kratek oddih v Izolo. 
Tudi starši potrebujemo kakšen dan zase.
Tole ljubko gnezdece in njegova okolica so kot nalašč za počitek, klepet, branje, sprehode, martinčkanje na obali... 
 

Že sama Izola je krasna za raziskovanje, midva pa sva se odpravila malo dlje.
Do Strunjana.
Krajinski park ima čudovito urejeno in označeno pot.
Toplo priporočam.


 Blazno so me navdušila kukala. Na razglednih ploščah nikoli ne vem, ali gledam prav, tukaj pa pravzaprav ni dileme :o)




 V nedeljo opoldne pa sva se vrnila v živžav.



Komentarji

Oseba moi sporoča …
Krasen vikend, res bi bilo škoda, da ga ne bi zapisala ;)
Oseba Helena sporoča …
Joj, kakšen vikend. Ljubko gnezdece sta našla. Toplo, z dušo.
Pa češnje že zorijo ...