Pest drobtinic


Pet drobtinic današnjega dne:
- na glavo sem postavila svoj delovni kotiček, ker sem ugotovila, da imam na mizi premalo svetlobe za projekt, ki sem se ga lotila (več o tem v prihodnjih tednih)
- sprašujem se ali je že čas, da sadike buč in bučk prestavim na vrt. Velike so že dovolj, bojim pa se ledenih mož.
- Mali B je zvečer z nahrbtnikom odkorakal v vrtec na noč v vrtcu. Čakajo ga palačinke in modra revija (modna za nepoznavalce :o)
- vonjam macesnov šopek. Enega imam na polici v spalnici in drugega v kuhinji. Mislim, da je macesen moj najljubši iglavec.
- berem knjigo Kreativne šole avtorja Ken-a Robinsona.  Priporočam. Prav tako si velja ogledati njegovo predavanje.


Komentarji

Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Kar nekaj nalog si si zadala ali opravila:) in tvoj šopek, skupaj z "mecesnovo vilo" je lep in dišeč:) Upam, da je tvoj mali dobro preživel "modro revijo":) Lep pozdrav, Andreja
Oseba Roxanna sporoča …
Moje bučke bodo počakale še kakšna dva tedna v hiši, šele potem gredo na svež zrak. :)
Oseba Anja sporoča …
Kar bo pa bo :o)
Oseba Vladuška sporoča …
Kako čudovit kotiček. Mi smo se odločili, da se tokrat ne bojimo ledenih mož. Zdaj pa držimo pesti, sicer bomo brez bučk :)