V tihi hiški


tukaj je
nova slikanica
meni zelo ljuba
(poleg očitnih reči)
ker so ilustracije iz blaga in gumbov in nitk
iz meni zelo ljubih reči
:o)
ker sem se pri izdelavi ilustracij veliko naučila
in spoznala, da je to to zame
*

vabim vas, da vstopite v tiho hiško
zato
en izvod podarjam
 pustite komentar pod to objavo
 do 19. maja, ko bo v naši glasni hiški potekalo žrebanje
:o)

Povejte, katera slikanica vam je ljuba?
Moja Pokonci izpod korenin, vsaj nanjo sem najprej pomislila.

Bodite lepo.

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Ooo izgleda krasno! Moja/naša najljubša pa še vedno Gospod Vesel in gospa Mrak...
Oseba ime rože sporoča …
Ooo, čestitke obema! Še kako zanimivie ilustracije, izvirne in posebne!
Med našimi otroškimi knjigami imamo slikanico Jure Kvak Kvak, ki je med vsemi otroki med top 3,... tako med puncami, kot pri fantu. Spomnim se, ko se doživeto brala, veliko je dialogov in zgodba je nepozabna, kar malo srhljiva, višek je pa ves tisti kup jagod s smetano :)
Oseba Unknown sporoča …
Anja, čudovito izgleda! Meni trenutno prva pade na pamet Ribek Julie Donaldson, ker je bila kupljena našemu fantu in se tako lepo bere v rimah, kot ostale njene slikanice (npr Zverjasec). Pa zelo luštne ilustracije ima.
Oseba Teja sporoča …
Anja, čudovito izgleda! Meni trenutno prva pade na pamet Ribek Julie Donaldson, ker je bila kupljena našemu fantu in se tako lepo bere v rimah, kot ostale njene slikanice (npr Zverjasec). Pa zelo luštne ilustracije ima.
Oseba Valerija sporoča …
Čestitke obema! Bravo!
Te ilustracije so pa res nekaj posebnega! Res fantastična ideja in izvedba!
Joj težko bi izbrala eno meni ljubo slikanico, prav do vsake slikanice imam poseben odnos. Že kot otroku so mi vcepili, da je knjiga dragocenost, da je treba z njo spoštljivo in lepo ravnati. Vesela sem, da sem to prenesla tudi na svoji hčerki, sedaj pa skupaj to miselnost prenašamo tudi na našega najmlajšega. Tim bo kmalu pihal dve svečki in trenutno največkrat vzamemo v roke slikanice z živalmi in če uspemo kje najti kako s traktorji ;)
Oseba nusa sporoča …
To je pa nekaj novega (vsaj zame). Super.
Glede ilustracij sem pa fenica Zvonka Čoha - Enci benci na kamenci.
Oseba Anonimni sporoča …
Cudovito izgleda. Ogromno slikanic je lepih, mogoce malo novejsa..Drobtine iz misje doline od Anje Stefan.
Lp, Simona K.