40


štirideset vrtnic
za štirideset let
 štirideset krat tristopetinšestdeset dni
in še kakšen povrh
 super sem se imela
 vsi ti dnevi in tedni, meseci in leta
so me naredili
morda sem postala bolj jezikava
in bolj stroga
bolj se znam postavit zase kot nekoč 
in bolj se zavedam pomena dobre telesne kondicije
še vedno pa mi solze čisto prehitro pritečejo
sobe še vedno ne znam pospravit tako, da bi ostala pospravljena
pike in knjige so še vedno moja šibka točka
in hrčkanje moja razvada
kar je, je
to sem jaz
in fino mi je

 

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Vse najboljše! Važno je, da se ne ustavimo in če bi že pri 40 bilo vse popolno- kaj bi pa potem počeli v nadaljevanju:)?
Oseba oldpunca sporoča …
Vse najboljše!
Oseba margi sporoča …
Vse najboljše!
Oseba Valerija sporoča …
Vse najboljše! Čudovit šopek!
Oseba Anonimni sporoča …
Vse najbolje... in res lep, lep zapis, prav v srce mi je segel, ker je tako pristen in z nogami na tleh!
Katja
Oseba ime rože sporoča …
Vse najnajnaj, dobrodošla v času po štiridesetem ;)
Oseba Katja sporoča …
Vse najboljše! Naj ti bo v življenju še naprej fino! :)
Oseba Anonimni sporoča …
Vse najlepse!!! Se mnogo zdravja in ustvarjanja ti zelim. S.