Namesto vrtnarjenja


 med poukom in govorilnimi urami sem si privoščila uživancijo na vrtu
mislila sem sicer vrtnariti,
pobrati fižol
osmukati plazečo špinačo...
take reči
 pa nisem
...
ker sem raje

razparala rjuho 
v trakove zavila žeblje, vijake, matice... 
vse sorte kar je ostalo od stare lope
polila z mešanico kisa in vode
in pustila rjaveti 
:o)

razstavila sem gajbici za sadje
s podstrešja prinesla žago
in izrezala nekaj figur
čaka me še brušenje
in barvanje
v načrtu imam novoletne okraske
ker bo izmenjava vsak čas tu

sijalo je sonce
bilo je toplo
iz šole je prišla Gospodična N
in se takoj lotila svojega lesenega projekta
v šolskih cunjah
itak
pojedla sem nekaj žižul
in Gospodična je jedla maline
sinice so se obešale po sončnicah
in sploh je bilo eno tako fletno zgodnje popoldne

morda se bom vrta lotila jutri
:o)

Komentarji