Praznovanje ob stoti objavi / 100th Post Giveaway Happiness

Uau, moja deseta objava. Odkar se je na števcu objav pokazala deveta desetica, razmišljam, kaj bom napisala. Nekaj globokega... hi hi
V teh mesecih odkar sem se opogumila in začela pisati blog, sem spoznala toliko zanimivih, nadarjenih ljudi z vseh koncev sveta. Vsak dan je novo čudovito potovanje in nikoli si ne bi mislila, da me bo blogerski svet tako potegnil vase in me sprejel. Ko prižgem računalnik, najprej preverim, koliko komentarjev sem dobila in vsakega sem neskončno vesela. Hvala vam!

Torej, v čast mojemu stotemu nakladanju prirejam obdaritev. Kajti darila rada sprejemam in pošiljam :o) Vse kar morate storiti je, da pustite komentar na to objavo. Žrebanje imen bo potekalo v petek 11. julija. Eno ime bo izžrebala gospodična G in drugo gospodična N (jaz pa ji bom listek z imenom vzela preden ga poje). Izžrebanec gospodične G bo dobil Taščico in gospodična N bo podelila Zimsko ptico.

Dobrodošli tudi tisti, ki do sedaj še niste pustili komentarja. Prav rada bi eno ptico poslala v domače kraje.

100th post. Already. I have been bitting my nails about this post for awhile now, what to do? what to say? Something deep and meaningful of course...
I have met so many people and made so many friends. It has been a wonderful journey. I feel so blessed to have this blogging community. I love each and every comment I get. That makes me feel so warm inside. Thank you, my dear invisible friends!!! I hardly belive that I found my very own little place amoung all of you, my dear talented people.

So, happy giveaway. I love receiving packages, but I equally love sending them.

In celebration of this 100th post, I will randomly draw two names (commenters to this post). Well Miss G will draw one name and Miss N the other and I will try to erad the name before she eats the paper :o) One winner will get the Robin and the other Winter bird. We'll draw the names on Friday, July 11th and announce it soon after.

I welcome those who have never visited or commented before to join too!

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Hojla. Me veseli, da bom prva podala komentar in ti prva čestitala za 100 objavo.Vem, da zelo uživaš ob pisanju tega bloga. Vedi, da tudi mi uživamo, ko ga prebiramo. Čestitam!

Pozdravček, Katja
Oseba Amy sporoča …
Oh what lovely little birdies! I have been slacking on my blog reading once again and what a perfect time to catch up! Happy 100th post!
Oseba bensedin art sporoča …
Srećan stoti post! Tanja
Oseba Anonimni sporoča …
Happy 100!
It is wonderful to meet so many creative women from all over the world! And I would love to have chance to bring one of these sweet little birds home....
-Heather
Oseba Bunny Chic Boutique sporoča …
Congratulations on your 100th!!

Your Birds are absolutely adorable!!

I LOVE being one of your "invisible" friends!! I ALWAYS have the best time visiting your Blog ~ sometimes I learn something and sometimes I just feel welcome.

I'm going to spend some time reading ALL 100 of your Blog postings!!

Big Bunny Hugs 2 U ~

Jayne
Oseba Anonimni sporoča …
Žal sem prepozna za žrebanje, pa saj ne bi bilo pravično, da bi zmagala.
Ptički so zelo lepi.mami