Podarjanje in prejemanje / Giving and taking

Advent: dan 22

Days of Advent: 22



Tale korenjak je del božičnega podarjanja igrač. Prav z veseljem sem ga izdelovala in z zanimanjem sem od daleč opazovala ljudi, ki so si ga ogledovali. Malo z leve, malo z desne, odnesel pa ga ni nihče. Ne v tistem času, ko sem tam okoli stopicala jaz. Kasneje je seveda odšel. Upam, da je našel topel objem.
Več o akciji si lahko preberete tukaj.

This brave creature was a part of Christmas Toy Drop. I hope that he has found a warm home. It was fun making him and fun leaving him infront of a store. people were curious, looking at him from left and right... He was gone later.
More about it here.


Knjiga pa je že del darila, ki je prispelo danes. Poslala ga je moja dobra vila. V njem je bilo polno prelepih reči, ki so mi ogrele srce in lesketalo se je od dobrih želja in prijaznih besed.

A book is a part of a amazing gift that came to me today. It was ful of lovely allsorts and sparkling of all friendly thoughts and wishes.


Ljudi je treba iskati –
ne z lučjo, temveč s srcem,
saj samo ljubezni odprejo svoja srca.
(Peter Rosegger)

Thank you my good fairy.


To zapestnico sem nosila danes na šolskem novoletnem koncertu. Ali ni čudovita. Je delo male vilinke.

I wore this bracelet on Christmas concert in school this evening. Isn't it lovely. It was made by a little fairy.


Broške za vzgojiteljice. Še zavijem jih in jutri jih bosta gospodični odnesli v vrtec.

Brooches for nursery school teachers. I'll wrap them up and my little Misses will take them to nursery school tomorrow.

Se mi zdi, da so mi prav luštno uspele. Kvačkani kvadratki so tako ali tako moja posebna ljubezen.

I think they tourned out quite nice. Well granny squares are my special love.


*

In naj še končam s podarjanjem. Se spomnite, ko sem vas pobarala o pismu dedku Mrazu? No, nekaj se vas je opogumilo in med vami sem izžrebala (je bilo nemogoče izbrati) dobitnico smrečice iz blaga. Dobila jo bo Urška in to takoj, ko mi bo sporočila svoj naslov.


NAJ SE VAM URESNIČIJO VSE ŽELJE!!!!

xxx


Komentarji

Oseba vesna sporoča …
jaz sem tudi danes končala prvo igračo za toy drop, projekt, ki sem ga zasledila na tvoji strani in mi je bil zelo všeč..jutri jo še opremim z vsem potrebnim in podarim nekje v četrtek dopoldan ;)imam v mislih eno lušno igrišče v ljubljani
Oseba Urškin Raj sporoča …
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvala hvala hvala!!!!!
Oseba Suzy sporoča …
Ja, podarjati je ravno tako lepo, kot darila prejemati. Marsikdaj še slajše :)
Oseba Urškin Raj sporoča …
upam, da si dobila moj naslov :))
Oseba Urškin Raj sporoča …
naj najlepša hvala za post-nocvoletno darilo - je pa zato dodatek prav posebno cart in se je splačalo malo počakati. hvala še enkrat in tudi jaz upam na izpolnitev moje in vseh tvojih želja za novo leto!