Obiskovalec / A visitor

Poglejte, kdo nas je danes obiskal.
Čudovito presenečenje.

Look, who came to visit us today.
Amazing.


 *
Hvala vsem, ki ste mi pustili prijazno misel.
Vedno znova me preseneti, koliko ljudi, zaide na ta moj košček sveta in pusti komentar.
Hvala vsem.
Zmagovalka žrebanja pa je Tabitha, ki jo lahko obiščete tukaj.
Preživite lep preostanek nedelje. 

P.S. Sploh ne morem verjeti, da nas loči le še nekaj dni do božiča. Ko bi videli mojo delovno sobo...


Thank you all who came to visit me in this little place of mine during SMS Giveaway.
I'm happy that you liked my little prize.
Thank you all. 
And a winner of my little giveaway is Tabitha from Klucking Bear.
I'm wishing you all a lovely Sunday evening.


Komentarji

Oseba Sonja sporoča …
Oooo, kok luškan razgled, simpatičen obiskovalec. Nas pa poleg siničk, ki smo jih veseli, vedno bolj vztrajno obiskujejo golobi. :( Saj vem, da morajo tudi oni jesti, ampak no.. ravno pri nas v hiški?
Oseba Vladuška sporoča …
Imate tako lepo ptičjo hičico s srčekom, da je moral ta prijatelj priti na obisk :) Tudi jaz rada pridem, ker je na tvojem blogu vedno kaj zanimivega in lepega.
Oseba Andreja sporoča …
Prečudovite fotke. Kako te je počakal, kot da bi poziral.
Oseba Creatissimo sporoča …
Iiii, za raznežit :)
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Znova in znova ti bom "pihala na dušo" in vlivala v ušesa besede pohvale za čudovite fotografije in hvaležnosti, da jih smejo božati tudi naše očke :o))