ponedeljek, 14. februar 2011

Trenutek za Valentinčke / A Moments for little Valentines


Velik objem vsem!

A big hug to all of you!

9 komentarjev:

Loddelina pravi ...

Krasni fotki, kar zamikalo me je, da bi spekla srčkaste piškotke!
Lep dan želim :)

Mil pravi ...

Vračam srčkast objem.

Maja pravi ...

Res lepi fotki, prav za v kakšno revijo!

ODMEVI SRCA pravi ...

Objemčke ti vračamo in fotografiji sta čudoviti ...

Suzana pravi ...

Fotke so super, čeprav priznam, da sem na koncu pričakovala še pečene piškotke!

Andreja L. pravi ...

Hvala in vračam topel objemček :-))

HRANDICA pravi ...

Lepa domislica z modelčki in krasen kontrast rdečih pikic. Cart!♥

Helena pravi ...

Hihi, tudi jaz sem še pričakovala pečene piškotke :) No, tudi tako si nas razveselila z lepima fotkama.
Pošiljam tono objemov!

Vladuška pravi ...

Iz vsake stvari znaš narediti nekaj posebnega, tudi iz valentina. Fotki sta mi zelo všeč.