sreda, 14. september 2011

Popoldne v parku / The afternoon in the park


 Tako dolgo je že, odkar smo skupaj ustvarjale, da mi je bilo že prav hudo.
Pogrešala sem packanje z lepilom, opazovanje malih rok in nato igranje z nastalimi izdelki. 
Zato sem danes popokala torbo in odpeljala punci v park.
Imele smo se super. 


It's been such a long time since we did some craft together.
I missed it so so so much.
So I packed my big bag today and we went to the park.
It was great!
Just what I needed.

5 komentarjev:

Andreja L. pravi ...

Luštno in lepo :-))

Helena pravi ...

V naravi lahko otroke tako hitro zamotimo s čim zanimivim. Jaz sem bila s svojimi nečaki včeraj v gozdu in smo skuhali fin "srnin golaž". Nekaj smo ga še pustili za gozdne škratke :) Mogoče so takšni kot ste jih ve naredila :)

Vladuška pravi ...

Prave mojstrice ste in verjamem, da ste že pogrešale skupno ustvarjanje. Mama, ti si zakon in ti leseni gospodje škratki in gospe škratulje so super.

Andreja pravi ...

Ja ustvarjanje z otroki je prav nepogrešljivo. Res pa je da če želiš da je kvalitetno, je potrebno stvari pripraviti, da ujameš vso koncentracijo, ki se lahko pričakuje od otroka. DA v roku te koncentracije uspeš narediti izdelek do konca. Otroci (in tudi nekateri odrasli) smo pač takšni da hočemo izdelek videti in imeti dokončan takoj☺ Super mami si, kar tako naprej. To je čudovita popotnica našim mladičkom.

elizabeth pravi ...

what sweet and lovely creations!

and i'm going to do an I like . . . Monday with you this coming week. i like that. :)

happy friday, to you!
hugs,
elizabeth