... ♥ ...


Ob ribniku nisem našla odgovorov, ki sem jih iskala sem pa našla trenutek miru, ki sem ga potrebovala.



I was at the pond today. Looking for an answers... that I didn't find. But I did find a few moments of peace.





Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
... in svežino dneva ... žvrgolenje ... :-))
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Krasne fotografije ... kako se na prvi lepo prelivajo barve neba in zadnja z gnezdecom je čudovita ...

Vse dobro ...
Oseba anaja sporoča …
Čudovite fotografije! Zadnja je vrhunska, gnezdo in barva neba v ozadju. Pomirjujoče! Govori mi, da je vse na svetu prav.
Lepo!
Oseba Hali sporoča …
... in to je najvažneje! Uživaj!
Oseba Anonimni sporoča …
Hvala punce... glede fotk... vse so posnete s telefonom mojo staro nokijo, sem jih pa malo obdelala. Ta zadnja pa je tudi meni naj naj.

Anja
Oseba veverca sporoča …
Lepe fotke. Vedno me začara svetloba / sonce, ki sije skozi drevesa... Pomirja...