Na balkonu in darilce/ On our balcony and a giveaway

 Na balkonu:                                                  On our balcony:


 Pogled z balkona:              A view from the balcony:




In darilce za vas. Ker grem ta teden nazaj v službo in ker mi bo dobro delo dobro delo :o)
Za srečo.
Kvačkane zastavice. Zadevica je dolga tako na uč tri metre.
Pustite komentar na to objavo in v petek bom izžrebala srečno dobitnico ali dobitnika.


I'm having a little giveaway. I'm going back to work this week and I need some good vibrations :o)
I'm giving away a crochet garland. It's around three metres long.
Leave a comment on this post till Friday.
Good luck.






Komentarji

Oseba Urškin Raj sporoča …
ooooo krasno, tole bi bilo krasno dopolnilo moje stojnice <3
Oseba Tanja E. sporoča …
O Anja, tudi jaz se jutri vračam v službo..., zelo rada sem brala tvoje vzporedne objave, grele so dušo in verjamem, da bo tudi v prihodnje tako. Zanimivo, in tudi sama sem za jutri najavila "bombonček".
Vse dobro v službi in doma, LP:)
Oseba timmkara sporoča …
Avtor je odstranil ta komentar.
Oseba timmkara sporoča …
Mmmmm....nam bi zastavice poživile novembrsko praznovanje:)Lp
Oseba mtka uri sporoča …
tako lepe drobtinice deliš z nami.
vso srečo spet v službici.
Oseba Andreja sporoča …
Prav hitro je prišlo leto na okoli in prav rada sem spremljala tvoj blog saj je pol dobrih stvari in tople domačnosti!
Spet v službi ti želim vse dobro :-))
Oseba Hali sporoča …
Kdaj je minilo??? Srečno spet nazaj v službo!
Oseba Unknown sporoča …
Pozdravljena moja vsakodnevna spremljevalka!

Tudi jaz sem že kako leto "nazaj" v službi in te berem vsako jutro, ker imam tvoje DROBTINICE, kar pod priljubljene. Hvala za vsak dan posebej.

Veliko sreče v službi!
Andreja
Oseba Anonimni sporoča …
Srečno spet v službi. Z veseljem spremljam tvoj blog. Zastavice so super, kot tudi ostali tvoji izdelki.

Lp, Irena
Oseba Anita sporoča …
O to se moram pa pofočkati!

Pa srečno nazaj v službi!
Oseba vesna sporoča …
zelo lepa girlanda, pa se bolj lepe fotografije narave!!mislim, da so to najlepše fotke narave v malem kar sem jih sploh kdaj videla..vredne objave v eni prelepi knjigi
Oseba ODRI sporoča …
Čudovite objave, čudovite slikce in cortkane zastavice!!! Prav pasale bi v našo otroško sobico, da bi naši mali Živi razveselile vsako jutro, takoj, ko bi odprla svoje očke. Zelo bi jih bila vesela.

Še naprej toliko lepih objav, besed, stavkov in slikic. Hvala za vso pozitivno energijo, ki jo na tak način razdeljujete med nas bralke.

Lep dan želim in naj čimprej pride petek ;)

A.