Sobotno vrtnarjenje Saturday Garden Journal


Vrt je pripravljen na zimo.
Pobrala sem preostalo zelenjavo (korenje, kolerabo, zelene paradižnike, peteršilj,še celo dve bučki sta me čakali). 
Zopet sem se spopadla s hrenom. Ta zverina je neuničljiva. Izruvala sem jih za celo samokolnico. 
Postrigla sem meto. Posušila jo bom in jo uporabila za zeliščne blazinice.

Z nono sva očistili grede in kompostni kup je poln. 
V zemljo pa je šel česen. Pokrila sem ga z listjem, da bo malo zaščiten (no ja, greda je tako tudi veliko bolj fotogenična, haha)

Posadila sem tudi spomladanske čebulice. Nova gredica je že nekaj časa pripravljena, danes pa sem pripravila še eno poleg kompostnika. Ker sem imela vse čebulice krasno namešane v škatli nimam pojma kaj bo spomladi pokukalo na plan. Rada imam presenečenja.


 Garden is ready for winter.
My Nana and I were gardening today for few hours and it was great.
I took out all the vegetables, cleared beds and put in garlic.
We have few boxes ful of homegrown vegetables and that makes me feel so good!





Komentarji

Oseba K sporoča …
Kot da bi brala Slovonovo poročilo :)