torek, 20. avgust 2013

Francija


Dva tedna Francije je izredno težko spravit v žep imenovan objava :o) lahko pa poskusim.

Nastanjeni smo bili v departmaju imenovanem Franche-Comte, obiskali pa smo tudi Burgundijo.
Nemogoče je z nekaj besedami opisati ljubkost vasic, čarobnosti vrtov, spokojnosti ob izvirih rek, prijaznost ljudi... so dežele, v katere se človek rad znova in znova vrača. Francija je ena izmed njih. 

  Na zdravje in želim vam, da vas pot kdaj zanese v te čudovite kraje.














10 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Kako cudovito je. Po tvojih fotografijah mi je povsem jasno, zakaj se clovek vedno znova vraca tja.

Urškin Raj pravi ...

Vem, da je Francija čudovita in tudi tvoje fotografije to super prikažejo!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo lepi utrinki.

helena pravi ...

Uh, kako vam je bilo lepo. Čarobnost teh vasic je res neizmerna in ja.... enkrat v bližnji prihodnosti.

Kristina pravi ...

Dobro poznam ta konec in se mi ob tvojih slikah kar sline cedijo - vse predolgo je, odkar sem bila tu vsako leto. Upam, da nekoč spet.

veverca pravi ...

hvala za tale mini pobeg na počitnice. veš kaj me mika? da bi pokukala v stanovanje tiste tete, ki živi za belimi polkni, na oknih ima pa pikaste lonce za rože. in v enem celo raste sončnica.

Anja pravi ...

haha, veverca, mene tudi :o)

Helena pravi ...

Po besedah in fotografijah razumem, zakaj se vračate v to deželo.

mtka uri pravi ...

ko bom živela v franciji, bom tudi imela rože v rdečih loncih z belimi pikami :) čudovito.

Martina pravi ...

Si mi pa naredila skomine. Res je čudovito.