10 luštnih drobtinic današnjega dne


 ♥ anemone na vrtu. Vsako leto jih občudujem in vsak leto znova sem presenečena, da mi jih je resnično uspelo vzgojiti.


♥ vonj cvetoče marabele. Premlja me v vseh kotičkih vrta in začutim jo celo, ko stopim na ulico na drugi strani hiše.


♥ drobne rastlinice na okenski polici. Ko bo dovolj toplo, jih bom preselila na vrt, do takrat pa me bodo razveseljevale v vseh sobah doma.


♥ šopek Gospodične N.

  
♥ nova šivalna naloga, ki sem si jo zadala danes. 

♥ Mali B, ki ureja in razporeja in čeblja ob izrezanih aplikacijah.


♥ čist hladilnik.


♥ urejen balkon in nekaj novih čebulic v koritih. Pri tem mi je pomagala moja mala cvetličarka. Komaj čakam, da zacvetijo tulipani.

♥  nekaj mirnih trenutkov s knjigo v roki na klopci na balkonu. Mali B je bil na sprehodu z Žigom, Gospodična N je sestavljala sadje iz lego kock in Gospodična G je bila pri sošolki.

♥ pogled po ulici, obsijani s soncem.


Kaj pa je vam danes naredilo dan?
 

Komentarji

Oseba veverca sporoča …
Vrt in prvi letošnji tek po gozdu.
Oseba Ann sporoča …
Delightful photos as always - isn't spring the happiest time!