torek, 12. avgust 2014

Daleč


Drage in dragi moji, pozdravljeni.
Rada bi vam razkrila zamolčano malenkost.
O našem družinsko počitniškem mesecu juliju.
 Kot sem napisala v začetku meseca, je bil to čas, ko smo se ponovno povezali, začutili, ustvarjali, kuhali, se družili in predvsem potepali.

Drugi teden julija smo sedli v avto in se podali na pot.


Na sever.
Čez Nemčijo, Belgijo, za trenutek smo stopili tudi v Francijo in nato čez morje.


Z deževne celine na s soncem obsijan otok.
Otok.
Moj otok.


 Otok čarobnih vrtov in pravljičnih bitij.


Pridite z menoj.
Naj vas popeljem po naših stopinjah.


 V naslednjih dneh vas časa potep do Londona in nato proti zahodu do Konca sveta v Cornwall-u.
Vabljeni.


10 komentarjev:

Vladuška pravi ...

ijeah, kako lepo.

Mladič pravi ...

Že komaj čakam vaše naslednje korake! :)

Urškin Raj pravi ...

Oooo komaj čakam!

Helena pravi ...

Hvala, ker nas preko fantastičnih fotk popelješ na potep po tvojem otoku.

veverca pravi ...

plosk plosk plosk! še kokice, udoben fotelj, pa sem redi za potep. začnimo ;)

Andreja L. pravi ...

Čudovite fotke :-))
Se veselim nadaljevanja vašega popotovanja ...

Riba pravi ...

Komaj čakam. mi smo tja potovali tri leta nazaj, čisto do vrha Walesa, v Cornwall pa predlani, ampak jeseni.
In iiiii, koliko bambijev!

VSE DOBRO pravi ...

Oh kako ljubke in sladke drobtinice :o)

Vse dobro ...

Evelina pravi ...

Potujem z vami in se čudim kdo je labodom tako naročil naj se postavijo. Prav lušni so (:

Ann pravi ...

Lovely! I've some of those drumstick alliums in my garden.