Daleč


Drage in dragi moji, pozdravljeni.
Rada bi vam razkrila zamolčano malenkost.
O našem družinsko počitniškem mesecu juliju.
 Kot sem napisala v začetku meseca, je bil to čas, ko smo se ponovno povezali, začutili, ustvarjali, kuhali, se družili in predvsem potepali.

Drugi teden julija smo sedli v avto in se podali na pot.


Na sever.
Čez Nemčijo, Belgijo, za trenutek smo stopili tudi v Francijo in nato čez morje.


Z deževne celine na s soncem obsijan otok.
Otok.
Moj otok.


 Otok čarobnih vrtov in pravljičnih bitij.


Pridite z menoj.
Naj vas popeljem po naših stopinjah.


 V naslednjih dneh vas časa potep do Londona in nato proti zahodu do Konca sveta v Cornwall-u.
Vabljeni.


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
ijeah, kako lepo.
Oseba Katja sporoča …
Že komaj čakam vaše naslednje korake! :)
Oseba Urškin Raj sporoča …
Oooo komaj čakam!
Oseba Helena sporoča …
Hvala, ker nas preko fantastičnih fotk popelješ na potep po tvojem otoku.
Oseba veverca sporoča …
plosk plosk plosk! še kokice, udoben fotelj, pa sem redi za potep. začnimo ;)
Oseba Andreja sporoča …
Čudovite fotke :-))
Se veselim nadaljevanja vašega popotovanja ...
Oseba Riba sporoča …
Komaj čakam. mi smo tja potovali tri leta nazaj, čisto do vrha Walesa, v Cornwall pa predlani, ampak jeseni.
In iiiii, koliko bambijev!
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Oh kako ljubke in sladke drobtinice :o)

Vse dobro ...
Oseba Evelina sporoča …
Potujem z vami in se čudim kdo je labodom tako naročil naj se postavijo. Prav lušni so (:
Oseba Ann sporoča …
Lovely! I've some of those drumstick alliums in my garden.