Divje in božanske


Kljub vsem barvam, oblikma in vonjem cvetov v parkih in vrtovih, so me popolnoma očarale tele divje lepotice.
Bi bilo sploh mogoče, da bi en koreninski splet ne odšel z menoj domov?
Popolnoma nemogoče.

Na tem mestu naj vam zaupam, da je z nami po Angliji potovala divja vrtnica iz Belgije (z ogromnimi šipkastimi jabolčki), pridružila pa se ji je še Rosa pimpinellifolia s čudovitimi temnimi šipki. 
Zopet sem prinesla tudi božansko dišeči kovačnik (lansko leto sem prinesla že enega iz Francije in se je lepo prijel).
Vse rastlinje smo z veliko ljubeznijo prestavili v rodno slovensko grudo in sedaj držim pesti, da bom drugo leto ugledala mlade zelene poganjke. Poročam!


S potovanja pa sem prinesla tudi fletno škatlo polno semen (kakopak). Predvsem dišeči grah, ki je v Angliji pravi hit in resnično lepo diši, za raznolikosr pa bodo poskrbeli maki različnih velikosti in še druge rožice s skrivnostnimi imeni :o)


Komentarji

Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Ah, monbrecija ali krokozmija..tudi meni tako všeč..Stara rožica, mi jo imamo že dolgo. Naj ti vse zacveti drugo leto :)
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Naj ti vse lepo cveti in dehti na vrtičku :o)

Vse dobro ...
Oseba Anja sporoča …
oooo, čarovnička z male kmetije, sedaj vem, kje trkat, če drugo leto nič ne pokuka na dan :o)

ja, točno, krokozmija, tako je neki prijazni Anglež učil moje otroke poleg velikega grma :o)
Oseba Katja sporoča …
Zelo lepo.