četrtek, 23. oktober 2014

Predpasnik v razvoju


Po dolgem času razmišljanja, kako fletno bi bilo sešiti predpasnik s preklopom na hrbtu, takega, kot jih je v Pinterestu mnogo in je eden bolj cort od drugega, sem se lotila dela. Povečala sem otroški kroj in si naredila prvi in drugi testni model.  


Počasi bom prišla do končne osnovne podobe, potem pa pridejo na vrsto volančki in čipke :o)

10 komentarjev:

ime rože pravi ...

Jaz takemu predpasniku rečem "predpasnik Pike Nogavičke.
Super je!

Andreja L. pravi ...

Fantastičen je :-))

mtka uri pravi ...

oh <3

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Ooo, že brez volančkov in čipk je lušten!

Alexandra G.D. pravi ...

oh, bi ga bilo škoda umazati... lep :)

Plutka. pravi ...

Oh. Krasen, čudovit, pravljičen. Super!

Katja pravi ...

Sicer nisem ravno ljubitelj predpasnikov, če sem iskrena jih sploh ne nosim, ker se mi zdijo bolj za "stare mame", ampak tale izgleda pa prav nosljiv, da ne rečem prav lustn in simpatičen:)

VSE DOBRO pravi ...

Anja nadvse je všečen ...

Vse dobro ...

mihaela pravi ...

Čudovit je! Nisem njihova ljubiteljica, ampak tale je zelo lep!!

Kristina pravi ...

Enkraten, pravzaprav ne rabi volančkov, izgleda pa zelo praktičen za brkljanje okrog hiše.