Moj najljubši zvončkast kotiček





Komentarji

Oseba ime rože sporoča …
Kako lep zvončkast pomladni travnik in kotiček in kako simpatična broška.
Oseba Unknown sporoča …
ooooooo kolk lepo:)))))
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Si mi polepšala jutro Anja :o)))

Vse dobro ...
Oseba Damjana Ž. sporoča …
Prav rada pokukam na tvoj blog, predvsem zaradi čudovotih fotografij. Za komentar si ponavadi ne vzamem časa, pa vendar mi vedno v mislih ostane tisti "wau", kako "živo" izgleda rožica, trava,...

Bi pa vprašala, kateri fotoaparat uporabljaš? Seveda mi je povsem jasno, da je bolj pomembno kdo ima fotoaparat v rokah, pa vseeno me zanima :)

Hvala!
Oseba Anja sporoča …
Ojla, hvala hvala.Fotoaparat, ki me zvesto spremlja že mnogo le nosi ime Canon EOS 350D. Všeč mi je, ker je relativno lahek in ker je že dovolj star in izkušen, prenese tudi nošenje po moji nabasani borši :o)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Mislim, da sta vzdih in oh ravno pravi besedi ob teh čudovitih slikah zvončkov, teloha....vsi že nestrpno pričakujemo to pomlad. Fotkaš pa krasno in ne samo jutro, polepšala si nam cel teden s temi fotkami. Hvala ti. čao
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
:) Res lepe slikce in broška. Lep kotiček :)
Oseba http://priusovih.weebly.com sporoča …
Prekrasna broška!
IN lepo, da uspeš uživati na soncu...jaz se še kaj cajtam :(
Oseba Ann sporoča …
Beautiful photos and I LOVE your felt brooch Anja.
Oseba Unknown sporoča …
Čarobni pomladni kotiček:)