Trobentice za čaj


Letos sem se pravočasno lotila nabiranja zelišč za čaj. Ponavadi odlašam in odlašam, potem pa naberem le bezeg. Saj nič ne rečem, bezgov čaj imamo pri nas zelo radi in ga z veseljem pijemo. Ampak, ko pa dobimo v dar kakšno fletno domačo čajno mešanico, se pa vseeno malo okaram, da nisem tudi sama tako pridna.
 No, letos sem, zaenkrat.
Nabrala sem pest pljučnika in kar veliko trobetic. Pri trobenticah mi je pomagal še Žiga in prav fino sva se imela, ko sva plezala po bregu. Ob pogledu na posušene cvetke se vedno spomnim na tisto popoldne. Saj za to gre pravzaprav. Za skupne trenutke, po katerih bo dišala vsaka skodelica čaja.

 



Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Letos bo čaj resnično še veliko slajši :)
Oseba Roxanna sporoča …
Pridni. Jaz pa v soboto upam na lepo vreme, da naberem lapuh in trobentice za zeliščni liker. Malo pa tudi za caj.