Šivam


Spet me je prijela šiviljska.
Za šolsko gledališko igro sem sešila nekaj brezrokavničkov.
Sebi sem sešila super enostavno majčko (moja ima daljše rokave).
Gospodičnama prenavljam poletno garderobo.
Ob tem se trudim porabiti sukance, ki so že čisto na koncu in le zasedajo prostor. 

Pred nekaj dnevi sem tudi malo pospravljala otroške omare in si na mizo prinesla nekaj premajhnih zimskih žab. Najprej sem mislila sešiti kakšnega softija, potem pa mi je padla v glavo ideja, ker so pač tako fino elastične, da bi iz njih naredila pas za joga hlače. Zaenkrat sem pripravila pasove, sporočim pa kako bodo držali hlače :o)

Aja, pa če komu pade v oči tisto čudo v kozarcu v desnem delu fotke. Velik steklen kozarec uporabljam za koš... in v košu je pač vedno polno čudes :o)

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Le pridno šivaj in porabi ostanke oz. premajhne stvari.