Zgodbe z vrta - 9. teden

16. - 22. maj 2016


Pa sem dočakala, prve pridelke.
Solatka in bele redkvice.


Odlična kombinacija.
Joj, sploh ne morem opisati občutka, ko sem nesla zelenjavo v kuhinjo.
Jupiiiiiii. 
In sedaj, ko sem redkvico pobrala, sem posejala že drugi rod letošnje solate :o)


In sedaj, ko imamo na krožniku prve pridelke,  se mi zdi, da zelenjava na vrtu kar noče zrasti. 
Vsak dan zrem vanjo, pošiljam pozitivne misli, navijam zanjo...
Tako počasi gre :o)


Kakorkoli,  tale špinača zgoraj bo na krožniku zelo kmalu.
Nekako v stilu: 1, 2,3... 10, jaz grem, pripravljeni ali ne....


Takole pa uspeva krompir v loncih.
Žiga je navdušen, da mi je uspelo nati tri različne :o)


In rože... oh, naj vam povem še nekaj o rožah.


Po dveh letih (se mi zdi) je zacvetela vrtnica, prinešena iz Anglije.
Sploh je še nisem videla cveteti... nikoli.  V žepu je pristala zaradi ljubkih drobnih temnih šipkov.


In mak... mak bo zdaj zdaj zacvetel. Vsako leto je cvetov še enkrat več! Navdušena sem.


Zacvetel pa je tudi bezeg... veste kaj to pomeni... kuhanje sirupa!


Prav vsak kotiček vrta se odeva v nove barve, dobiva novo podobo - tudi otroška hiška. 
V tem tednu je dobila ograjo, do poletja pa nas čaka še kar nekaj barvanja. Imam krasno idejo za notranjost in resnično upam, da mi jo bo uspelo uresničiti.
Čipke in to...

*
 Vabim vas, da se pridružite mojim vrtnim zgodbam in odprete vrata svojega vrtička.
Pustite komentar z povezavo do vaše vrtne dogodivščine. 
Z veseljem vas obiščem.


Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
http://kavicazmano.blogspot.si/2016/05/zgodbe-z-vrta-sesti-teden.html
hihi, prav dobro poznam ta občutek, ko neseš zelenjavo v kuhinjo. :) vse lepo k vam.
Oseba Valentina B sporoča …
Rada se ustavim med drobtinicami.
Čudovite fotografije narave in vsega kar počnete.
Imejte se lepo.
Moja malenkost: http://barvitomalomesto.blogspot.si/2016/05/zgodba-z-vrta-potonke.html
Oseba Helena sporoča …
Tako rada pridem k tebi na obisk in spremljam dogajanje na vašem vrtu in okolici. Prav pravljično se mi zdi. Hiška je takšna že zdaj, če bodo v njej še čipke ... Fantazija.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Anja, saj če ti povem, da me daje "foušija" sploh ne boš verjela:), ampak tak vrt imam jaz šele proti koncu julija:) Uživaj v njem in s pozitivnimi mislimi privleci iz zemlje čim več zelenjave:) Pozdravček in kot sem napisala - potrebujem tvoj naslov:))) Andreja
Oseba Katja sporoča …
Kakšna čudovita hiška in krasen pisan vrt! Res ne morem pisati brez ´presežnikov´, sicer ne bi dovolj dobro opisala svojega navdušenja. :) Tudi naš vrt bo (upam da) približno takšen koledarsko nekoliko kasneje, če bo le dovolj dežja... http://malo-veliko.blogspot.si/2016/05/zgodbe-z-vrta-sladkamo-se.html
Oseba oldpunca sporoča …
Pri vas je tako lepo, kot v pravljici. :-) Uživala sem na sprehodu po vašem vrtu in pokukala v sanjsko lepo hišico. Z veseljem pokažem, kakšna je pomlad na našem vrtu: http://oldpunca.blogspot.si/2016/05/zgodbe-z-vrta.html
Oseba ime rože sporoča …
Čudovit vrt imaš, najlepšo pravljično hiško, prekrasno. Seveda se ti pridružujem v objavah Zgodb z vrta, jeseni pa lahko naredimo izmenjavo rastlin, cvetja,semen,... ki sem jo pravkar oklicala in predlagala v svoji zadnji objavi.