Zakaji / Whys

Gospodična N je bila včeraj cepljena in danes ima povišano temperaturo. Rahlo neprijetna zadeva. Veliko spi in da bi spala tudi dolgo, se poslužujem sicer neobičajne prakse hoje po prstih. To gre težko od nog gospodični G, ki ima tudi kup zakajev v zvezi z boleznijo. Pri prvem valu zakajev nisem bila čisto pri stvari in je pogovor izgledal nekako takole:
Gospodična G: Zakaj je sestrica bolna?
Jaz: Ker je bila včeraj cepljena.
Gospodična G: Zakaj je bila cepljena?
Jaz: Da ne bi zbolela.
...
Seveda me je izredno zabodeno pogledala. Šele takrat sem se zavedla kakšno bedarijo sem izustila. Čez nekaj časa je zopet poskusila srečo. Takrat sem bila pripravljena.

Miss N had her secound vaccination yesterday and she doesn't feel very well today. She is sleeping a lot and we are trying to be as quite as possible. That's a little hard for miss G. She also has a bunch of whys according to sisters illness. I wasn't ready for her first questioning:
Miss G: Why is my sister ill?
Me: She got her shot.
Miss G: Why?
Me: So she wouldn't get ill.
...
You should see the look she gave me. I was ready for her secound try to find out what happened to her sister and why.

Komentarji