Marčevske misli * 19 / March thoughts * 19

 Včeraj sem bila v knjižnem mestu. V Bologni na sejmu. Čudovito, vam povem. Toliko krasnih ilustracij in knjig. V glavi mi je kar brnelo od vseh idej in še dobro, da sem imela s seboj zvezek, da sem si vse sproti zapisovala. 
In ko si nisem zapisovala sem opazovala...
... ilustracije
.... knjige
... ljudi
To je moj svet :o)



I spent the whole day yesterday on Bologna Book Fair. It was a blast!!! 
So many great illustrations and books. My head was buzzing from ideas and luckily I had a note to write them down.
And when I wasn't writing, I was 
... observing illos
... books
... people
My world!
 
Marina Marcolin

*

Arianna Tamburini

*

Anzell Jordaan

*

 Vidite zapestnico? Trikrat zavit pecelj in cvet. Vse iz filca. 
A ni krasna? Podobno sem našla tukaj.

Do you see the bracelet? Isnt' it great? I found similar here.

Se vidi, da sem uživala?

I was having fun! can you tell?



Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
Joj že tvoja lanska objava, ko si bila na tem knjižnem sejmu je bila prečudovita in letošnja prav nič ne zaostaja ... in vidi se ti,da si si dodobra napolnila baterije :o)))

Napiši nam še kaj - kako pa so bile zastopane naše knjige?

Objem ...
Oseba Mojca sporoča …
kako faaaajn! če sem ti majčkeno fovš... se mi oprosti? še dobro, da nisi kar tam ostala... jaz menda bi.
Oseba BojaMoja sporoča …
mmmmm ... tudi jaz bi uživala :)