17/52 Sobotne drobtinice


Še ena delovna sobota. Zjutraj sva gospodični peljala k starim staršem na počitnice, nato pa zagrizla v delo. (Mali B je odšel na počitnice že v petek popoldne.)
Čeprav sem na vrtu preživela bolj malo časa, ne morem mimo teh čudovitih cvetlic. Letos sem posadila in posejala ogromno rož. Upam, da se bodo opogumile in pokukale na dan.


Notri pa sem poleg mavčnih sten in brušenja okenskih okvirjev izrezala še nekaj čebelic, ki jih bomo v šoli pobarvali in razstavili. Žago sem si kupila že nekaj let nazaj, pa je do sedaj še nisem uporabila. Ni ravno enostavno, to moram priznati, ampak z vajo, jo bom ukrotila. 


 Dobrih 10 ur dela sva opravila to soboto. 
Zvečer pa sem še pletla. Letos se ne morem posvetiti otroškim oblačilom v tolikšni meri, kot bi si želela. Pletenje po celem dnevu dela pa gre taaakoooo počasi, da vam sploh ne znam opisati. Roke imam pa tudi tako suhe, da komaj prenesem drsenje volnene niti.
 



Komentarji

Oseba Katja sporoča …
Še malo... pa bo več časa tudi za klobke! Kaj ne bo krasno? :)