Imajo ptice raje roza ali rumeno?


Končno je tudi meni uspelo pripraviti volno, a katero si bodo ptički spletali gnezda. Zavila sem jo kar v mrežico od citrusov in obesila k ptičji krmilnici. Spodaj sem dodala še en cof, za vsak primer, če jim je rumena ljubša :o)




Komentarji

Oseba veverca sporoča …
Aja, a res? Dobra ideja, na to pa nisem nikoli pomislila. A so kakšna posebna navodila, recimo na kako dolgo moraš narezat volno ipd? Pa verjetno je fino če je 100% natur (da ni sintetično)...?
Oseba Vladuška sporoča …
iii, kaksna lepa pisana gnezda bodo imeli :)
Oseba Hali sporoča …
:-) kako lepo jih bo pogledat - tale pisana gnezdeca :-)
Oseba Anja sporoča …
Oj, veverca, tukaj je ena povezava za prvo pomoč: http://birding.about.com/od/attractingbirds/a/nestingmaterial.htm

uživajte
Anja, pozdravljeni.
Redno spremljam vaš blog, tudi sama sem ljubiteljica ročnih del ipd.
Imam pa eno pripombo (kritično) na zgornjo objavo. Zaposlena sem v inštituciji Triglavski narodni park, delam na področju vzgoje in izobraževanja, predvsem ozaveščanja. Močno vpletena tudi v strokovne kroge...
Skratka, mnenja sem, da predelani materiali - čeprav popolnoma naravni v osnovi - niso primerni za tovrstno eksperimentiranje. Z drugimi besedami - pustimo vsaj (prostoživečim) živalim in (samoniklim) rastlinam svet takšen, kot si ga zaslužijo. Brez vmešavanja človeškega faktorja. Veseli bomo, če lahko to posredujete tudi tujim forumom.
Pa brez zamere, svet je prelep in življenje prekratko za kaj takega...

lp
Oseba Anja sporoča …
Se popolnoma strinjam... naj imajo svet takšen kot si ga zaslužijo... prva bi bila, ki bi se podpisala za tako uredbo... ampak tega sveta v urbanem okolju ni več, žal. Ptički so gradijo gnezda iz plastičnih vrečk. Se mi zdi pa že volna primernejša, pa čeprav je spredena in pobarvana.