Kvačkana kepa


Pred davnimi časi, ko sva z Žigom z nahrbtniki kolovratila po svetu, sva iz Maroka prinesla štiri usnjene taburejčke. Napolnila sva jih s časopisom in se verjetno trikrat usedla nanje. 
Zadevic sem se malce naveličala, a ker otroci radi plezajo čeznje, ostajajo.
Ko sem na Pinterestu našla tole, se mi je kar malo zasmejalo. Končno mi ne bo več treba gledati kamel in rahlo uničenega usnja.



❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 

Komentarji

Oseba Vanja sporoča …
Oh, kako čudovito! Hvala za tale link!
Oseba Brnistra sporoča …
Pozdravljena, uživam v branju tvojega bloga, zato sem ti posvetila eno majhno nagradico. Obišči moj blog, pa upam da te zadeva razveseli.

Pozdravček iz morja :-)
Oseba HRANDICA sporoča …
Odlična zamenjava.
Oseba Anonimni sporoča …
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It really helpful & it helped me out much. I'm hoping to present something again and aid others such as
you aided me.

my weblog - オークリー サングラス
Oseba Ann sporoča …
Oh my goodness Anja - just love this transformation! Colours are perfect and what a beautiful stitch. Just found your Pinterest boards - I'll be following of course!

Haven't managed to visit for a while (sorry) - how come you haven't got snow when we have been covered in a white blanket!! As always your blog is crammed with beautiful images and gorgeous craftiness!
Oseba Anonimni sporoča …
Hello There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
I'll make sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I will certainly comeback.

My blog post :: オークリーメガネ