KCW winter day 1

kcw: day one

Soočena z resnim pomanjkanjem pajackov za fante - takih, kot smo jih nosili v starih časih, da nam je bilo toplo tudi brez brezrokavnika - sem se odločila sešiti nekaj primerkov za Malega B. Kroj sem našla v Ottobre Design (6/2009).
Iz kupa oblačil, ki čakajo na predelavo, sem potegnila daljše krilo. Odstranila sem podlogo, izpustila vse gube, vse še enkrat oprala in polikala, da se je blago zravnalo in zarezala.
Nastale so funky hlače, ki, če že drugega ne, imajo to odliko, da so zelo tople, saj je sestava 100% volna. To pa v teh hladnih dneh veliko šteje.

Kroj sem našla v Ottobre Design in ga malo povečala, saj so tudi tam prepričani, da fantje nad letom in pol ne nosijo več igralnih pajackov.
 

 Yes, yes, first day of KCW is here. I've been busy sewing overalls for Little B. I love this funky outfit. I belive it's perfect for kids - no need to worry that belly will look out, no matter how much they wriggle and jump and run around.

I made this first garmet from an vintage wool skirt. Perfect for cold winter days.




Komentarji