The 52 Portrait Project - 2014

 

To leto bom sobote namenila portretom svojih otrok. 
Zalotila sem se, da vse preveč fotografiram detajle in pri pregledu fotk lanskega leta sem ugotovila, da imam čisto premalo fotk otrok. Z letošnjim projektom upam, da bom to spremenila. Poleg tega si želim shraniti drobne trenutke, ki jih tako hitro zamenjajo drugi trenutki in en za drugim izginjajo iz spomina. Nekaj časa sem si trenutke zapisovala na razglednice, pa se ni obneslo.
Za projekt 52 portretov se izvedela lansko leto sredi leta in se mi je zdelo prepozno, da bi se priključila. Zdaj se mi to seveda zdi izredno trapasto. Ampak ni kaj.

Če bi radi izvedeli več o projektu, pokukajte sem.


***

A new year, a new start, a new projekt here at my little blog.
I'm joining in with Jodie's inspiring  52 project.
 I wanted to join in last year, but I just didn't find reasong strong enough to put another project on my back. But at the end of year, as I was lookig at my kids photos, I have noticed that I wasn't very good at taking pictures of them. There are many, of course, but not good enough.
So this year, I'm determed to work on that and this projekt is just perfect.
Plus, my way of collecting little memories, kids wits and all became too chaotic. Keeping them here makes much more sense to me.
 
***
 

Gospodična G: z nosom v knjigi... mir v hiši

Miss G: with nose in her book ... silence in the house
 
 
Gospodična N: jogurt z medom za zajtrk

Miss N: yoghurt with honey for breakfast.


Mali B: vedno z avtom v roki

Little B: always with a car in his hand

Komentarji

Oseba HRANDICA sporoča …
Krasen projekt in nekaj novega za novo leto. Detajlov pa nikar ne izpusti pri fotografiranju, ker ti gre tako dobro od rok.
Oseba Katja sporoča …
Ej, super, si začela spet v angleščini zraven pisat... še meni je to všeč, kaj šele tujcem :)