Zgodbe z vrta - 13. teden

13. - 19. junij 2016


Lahko bi rekla, da sem prišla do točke, ko vrt prepustim njegovi usodi.
Vsako leto je približno isto, čeprav si vsako pomlad rečem, da bom več plela, zalivala, negovala...
A konec šolskega leta mi enostavno zmanjka časa za vrt in ko nastopi dopust, je že tako zaplevelen, da rešujem le najnujnejše.
Pa nič zato. Tudi tak, divji, je lep.
 

Grmički ribeza, rdečega in črnega, so letos neverjetno rodili.
Jagode so največje sploh kadarkoli. Nekatere jagode črnega ribeza bi se mirno kosale z malo manjšimi češnjami. Noro.
Otroci so tudi že našli prve maline. Jaz jih še nisem videla, ampak jim verjamem, da so.


Mak prinešen iz Anglije čudovito cveti in letos bom imela ogromno semen. Katero zanima? Sicer je pa še čas. Bodo še kar nekaj časa krasile vrt.
Se spomnim napisa v angleškem vrtu: Vemo, da so makove glavice čudovito mikavne, vendar jih prosimo pustite, da jih bodo občudovali tudi drugi. Nekaj v tem smislu. 
Na srečo je bilo ogromno makov tudi tako na divjem, tako da me nič grdo ne glejte. Se blazno dobro sami zasejejo. 
 
 *
 Vabim vas, da se pridružite mojim vrtnim zgodbam in odprete vrata svojega vrtička.
Pustite komentar z povezavo do vaše vrtne dogodivščine. 
Z veseljem vas obiščem.

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Lepo je pri tebi. :-) Tudi jaz si vsako pomlad zadam nalogo sproti odstranjevati plevel, ampak enostavno ne znese. Hitrejši je od mene. :-)))
Oseba Valerija sporoča …
Zelo lepo imaš. In tale mak je res nekaj posebnega, tako čudovita barva. Me zanima, če boš imela kaj semen odveč. Lp