Zgodbe z vrta - 22. teden

15. - 21. avgust 2016


V tem mokrem tednu je delo na vrtu zastalo.
Tudi rastline so se ustavile  in prav veliko pridelka nisem prinesla v kuhinjo. 
Paradižnik dobiva rjave madeže in ga mečem stran. Mislim, da je letošnje leto zadnje, ko sem poskušala s paradižnikom na vrtu.
Poleg tega, da živi pod plastično streho (kar zelo kazi videz vrta), je še tako noro občutljiv.
 

Sem pa v tem tednu izkopala preosatnek krompirja in čeprav sem imela zanj le ozko gredico in torej dela tako na videz ni bilo veliko, se je zaradi težke mokre zemlje izkopavanje sprevrglo v fino telovadbo.


Z Gospodično N pa sva se malo po čarovniško pozabavali. Postrigli sva nekaj grmičkov zelišč in delali majhne šopke.
Posušene bomo vrgli v ogenj ob jesenskem enakonočju in v prvi jesenski ogenj v kaminu.
Da s prijetnim vonjem prikličemo dobre duhove.


  *
 Vabim vas, da se pridružite mojim vrtnim zgodbam in odprete vrata svojega vrtička.
Pustite komentar z povezavo do vaše vrtne dogodivščine. 
Z veseljem vas obiščem.

Komentarji

Oseba margi sporoča …
Zanima me, kako boste priklicali duhove. Upam, da bodo šopki delovali. Tudi pri nas na vrtu se pozna, da prihaja jesen in z njo prvi jesenski plodovi.