Zgodbe z vrta - 21. teden

8. - 14. avgust 2016


Kosila so v znamenju bučk in kumar.
 V solati, omaki, pečene, polnjene... 
Prav vsak od nas ima svoj naj okus
tople kumare
polnjene bučke
kumarična solata s kislo smetano
bučkina omaka s sladko smetano
 bučke pečene na žaru

Kako pa jih vi najraje pripravljate?


Vzela sem si tudi čas in postrigla sivko.
Naredila sem nekaj šopkov, večino pa osmukala in bom z njo napolnila blazinice.
Malo me je mikala misel, da bi poskusila narediti sivkin sirup, pa se potem nisem opogumila. Morda drugo leto. 
Ga je katera že delala?

 *
 Vabim vas, da se pridružite mojim vrtnim zgodbam in odprete vrata svojega vrtička.
Pustite komentar z povezavo do vaše vrtne dogodivščine. 
Z veseljem vas obiščem.

Komentarji

Oseba Roxanna sporoča …
Jaz bučke in kumare malo "šenkam" naokrog. Drugače pa ja, pogosto na jedilniku: polnjene bučke, kumare v omaki, kumare v solati, pa taziki... Bučke sem tudi vložila v kis (z rožmarinom in baziliko), zdaj bom pa še kompot naredila, da bo za čez zimo. Baje nekateri tudi marmelado delajo iz njih.
Oseba margi sporoča …
Lepo je pokukati k tebi. Ker imaš veliko bučk, ti mogoče pride prav tale recept http://zelenitrenutki.blogspot.si/2014/08/ananasov-kompot-iz-domacega-vrta.html
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Letos sem prvič delala sivkin sirup ... najbolj dišeč sirup, kar ga je vonjala moja kuhinja :o))) Omamno diši in zelo je dober ... delala sem ga kot delam bezgov ali melisin ali bazilikin sirup ... In barva je tako lepa :o))) Poskusi drugo leto ...

Lepe zgodbe pripoveduje tvoj vrt ...

Odmevčica