Zgodbe z vrta - 20. teden

1. - 7. avgust 2016


Na vrtu je dela toliko, kolikor ga hočeš.
Priznam, da ga nočem.
Pa gre tudi tako.
Pobrala sem fižol in ga dala v skrinjo.
Kumaricam sem na izpraznjeni fižolovi gredi naredila nekaj plezal in se sedaj veselo vzpenjajo po njih. Kumare imajo hudo varovalno barvo in marsikatero najdem šele, ko postane rahlo rumena. Vseeno jih je dovolj za solate pri kosilu.

Žajbelj je čisto divji in je zasedel že več kot polovico zeliščne grede.
Žiga je odstranil nekaj vej, a bo moral iti en cel grmiček ven.

Ognjič sem do sedaj pustila, da je cvetel in odcvetel na vrtu, sedaj pa cvetove pridno nabiram.
 

Kaj pa je novega pri vas?
 
 *
 Vabim vas, da se pridružite mojim vrtnim zgodbam in odprete vrata svojega vrtička.
Pustite komentar z povezavo do vaše vrtne dogodivščine. 
Z veseljem vas obiščem.

Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
hvala Anja, za tvoje čudovite zgodbe z vrta. hvala za seme. tisto makovo. in hvala tudi za tisto nevidno, ki si ga nekako zasejala med nas. da pripovedujemo o zgodbah z vrta. vse lepo.
Oseba Tina Trojar sporoča …
Šele pred kratkim sem odkrila tvoj blog, ki je zelo lep in rada pridem pokukat vanj. :)
Jaz pa sem zelo sveža blogerka, ki sicer najbrž ne bom tako pogosto pisala o vrtu. Eno zgodbo pa sem že napisala - http://materina-dusica.blogspot.si/2016/08/zgodba-o-soncnicah.html
Lepo vabljena, da me obiščeš!