nedelja, 25. januar 2009

Pospravljeno! / It's all clean in there

Moja družinica je odšla na kosilo k Žigovi sestri, jaz pa sem se odločila ostati doma. Najprej sem naredila nekaj krogov po dnevni sobi, se preselila v delovno, a tam nisem mogla krožiti, ker je preveč razmetano. Pokukala sem v otroško sobo, če me morda tam čaka kakšen navdih. Pogledala sem pod posteljici, v omaro in med igrače. Tam je bil in me čakal. Veselo mi je skočil na ramo in začel poveljevati. Pomij okna, pobriši prah, razvrsti igrače, ven odnesi kar ne sodi v otroško sobo...
Sedaj je soba kot iz škatlice in tiho čaka na majhne ročice.
Jaz? Jaz pa se bom prestavila v dnevno sobo, kjer je sedaj manj prostora za kroženje...

Žiga and the girls went to their aunt. I decided to stay at home. To brake the silence I turn on the radio and went circling around living room. Where to start? Then I moved to my studio but it was impossible to circle there so I move on. I was looking for an inspiration and I found it in nursery room. Mr. Inspiration jumped on my shoulder and he was really bossy. Clean the windows, dust the shelves, arrange the toys, take out what' not kid-ish... The room is clean and fresh now and I move on ... to living room. There's no room to circle anymore. I better get busy...

Bralni kotiček / Reading courner

Tole pa že poznate / You know this one

Slovenske in angleške s platnico ob platnici / Slovene and English one side by side

Hišica pod mizo / A house under the table

Angleška najdba z bolšjaka in izrezljana buča iz Srednje Amerike / OP shop find and carved pumpkin from Central America

Originalne ilustracije iz mamičinih knjig / Original illustrations from my mum's books

7 komentarjev:

Snežinka pravi ...

vidim, da vam nikjer ne zmanjka domišljije, vse tako lepo prijetno in domače zgleda.

Tina pravi ...

I love your reading corner! It looks so inviting. My daughter would love something like that!

polonap pravi ...

ahh, saj ne bo dolgo ostalo tako lepo pospravljeno?
Mami pa dobro riše.

Elizabeth pravi ...

i love this space! i could move right in and be a child for a day. *smile*

is your mom's book available in english? it looks very fun.

and i gave you an award on my blog today. visit me and see how lovely i think you are.

Irena pravi ...

... pospravljanje, ko so otroci majhni, je kot bi grabil listje, ko je veter ..

Vse dobro :o)))

Sarah pravi ...

Oh what a beautiful childen's room!! Those lucky kiddos!!! Your Mother's art??? How wonderful!! Love your blog - thanks for following mine!!!

Anonimni pravi ...

Prav tako presenetljivo je videti, kako uporabljajo svojo domišljijo...