četrtek, 25. marec 2010

Marčevske misli * 20 / March thoughts * 20


Rumena, ker te ljubim rumeno...

Yellow, because I love you yellow...

*

V mojem ustvarjalnem kotičku je žarelo veliko sončkov...

A lot of suns were glowing in my creative space... 


8 komentarjev:

garcia.mari pravi ...

Gorgeous hat! is that crochet? I'm just learning to crochet and haven't gotten to that step yet, still on making squares! Beautiful colour choice too, its my favourite ;)

ArtSparker pravi ...

She must like butter.

Amy pravi ...

Ahhh sunshine! we had rain all day but this made me smile!

Liesl (Hoppo Bumpo) pravi ...

What beautiful sunny yellows. That crochet hat is wonderful!

ODMEVI SRCA pravi ...

Joj kako čudovito Anja, tudi jaz ljubim rumeno :o))) Kapica mi je prečudovita ... Si jo delala po kakšnem načrtu ali tako po občutku ... kaj če bi ti meni napisala začetek s koliko zankami si začela in kako se nadaljuje :o)))

Ljubko, ljubko, ljubko ...

Odmevčica

Andreja pravi ...

iiiii, čudovita kapica, lepih sončnih barv, pomladansko :-))

Susan L (lily40au) pravi ...

those colours are spring ... so soft and gentle and i love a hat in cotton. i've decided its my favourite yarn. ps your daughter is so sweet, a perfect subject for photography

elizabeth pravi ...

i love that hat! it is a bit of sunshine for your lovely girl's head. :)