Rožice in samoroga / Flowers and unicorns


Zadnje čase stopamo po vrtu zelo tiho. Vanj sta se namreč naselila dva samoroga in ker so ta bitja zelo pravljična, zelo skrivnostna in zelo občutljiva, moramo biti zelo previdni, da ju ne prestrašimo.
Eni smo dali ime Srčika, ker ima na zadnjici srce in druga je Roža, ker ima rožico.
Srčika, se pusti božati le gospodični G in Roža le gospodični N.


We must be very quiet in the garden. Two unicorns came and since they are very  gentle, very mysterious and very sensitive creatures, we need to be very careful not to scare them away.
Hearty (the one with the heart) comes only to Miss G and Flowery (the one with the flower) come only to Miss N.


S šivalnemu stroju pa me je spravil naslov tokratnjega izziva : rožice. Uporabila sem različne ostanke blaga na eni strani in bombaž z domišljijskimi rožami na drugi. Za grivo in rep sem uporabila zanimivo mehko prejo, ki mi jo je poslala prijazna gospa iz Maribora.
Samorog gospodične N je torej moj tokratnji izdelek za izziv.


Pravljičen vikend vam želim... moj se začne že jutri zjutraj.... se beremo v ponedeljek.

Have a magical weekend... my starts tomorrow morning.... see you on Monday.


Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
iiii čudovita konjička si naredila, res sta lepa, saj sem jih že občudovala na netu in si rekla, da ga bo treba naredit za mojo nečakinjo.
Ampak ta dva tvoja sta res čudovita, pisana, zelo prijetnih barav. Čista petka :-))
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo zelo lušni zadevici sta ta dva samoroga, taka nežna.
Oseba MarikaGabez sporoča …
Čarobno, tiho, pravljično....
Oseba Manuela sporoča …
Wow! Samoroga sta res fantastična! Čudovit način uporabe rožic na izdelku.

Hvala, ker sodeluješ na tokratnem izzivu CRAFT-alnice. Upam, da se "srečamo" še velikokrat v prihodnosti.

Lepo se imej,
M.
Oseba Sonja sporoča …
Wauuu, noro dobro.
Oseba Sciarada sporoča …
Hi Anja, this is a amazing unicorn of cloth, many compliments
Oseba Helena sporoča …
Občudujem tvoje izdelke in fotke. Oboje je krasno in prava paša za oči!
Oseba Mojca sporoča …
da ponovim za Heleno - ne le izdelke, tudi fotografije je pravi privilegij občudovat.
šššš... da ne bom preglasna... in pregnala pravljičnih bitjec... :)
Oseba Teja sporoča …
Zelo luštna samoroga. Se strinjam s Heleno, prava paša za oči.
Oseba HRANDICA sporoča …
Prekrasna sta, zelo luštnih barv. Pravljica za otroke!
Bravo.
Oseba Jana sporoča …
Meni bi se kot majhni punčki zmešalo, da bi mi mamica naredila takšnega samoroga. Fantastičen je!
Oseba BojaMoja sporoča …
Joj, včasih mi je takoooo hudo, ker nimam hčerke ... mojih dveh fantov takšne meni čudovite stvari sploh ne zanimajo :((