Islandija / Iceland

Pozdravljeni vsi skupaj!

Kljub vsemu smo odšli na sever. Res je, da ni ravno zima, ampak v primerjavi z našim domačim poletjem.. recimo, da je pomlad :o)

Torej, kje smo?

Dragi moji, nikjer drugje kot na Islandiji!

Ja, se strinjam, precej noro. Še sama težko verjamem, pa sem na sveži severni sapici posušila že pet žeht :o)

Če nimate nič proti, bi vas nekaj časa razveseljevala s fotkami te čudovite dežele. Besed bo bolj malo, ker

a) sem ob pogledu na svet okoli sebe bolj ali manj brez besed
b) sem zvečer, ko tole pišem totalno preutrujena za pesnenje
c) tu sploh ni večera, ker je ves čas dan in tako sploh ni časa za pisanje :o)

Uživajte ob razgledih in mi kaj napišite. Sedaj bi vas morala malo podkupiti, da ne boste pozabili name. Torej, nekdo med vami, dragi komentatorji, bo dobil čisto pravi islandski ognjeni kamen. Več komentarjev, več možnosti, da bo kamen vaš :o)

Objem vsem in naj vam bo toplo :o)




Hello everybody!

Well, it was North after all. Yes, you were right, it's not winter, but compared to our Slovenian summer, this here is more like spring :o) In any case colder than home :o)


Where we are?

My dear friends, believe it or not… Iceland!

I agree, crazy. I can hardly beleive myself and I had filled the laundry machine for five times till now :o)

If you don't mind, I would like to show you only photos of this amazing land for few weeks now. There will be no or very little words because


1) I'm speechless by the wonders around me
2) I'm to tired to get anything smart on the paper in the evening
3) we have no evenings… it's day all day everyday, so I have no time to write :o)

I hope you'll enjoy this little trip with me and don't forget to drop me a line. I guess, I should bribe you with something, right :o) Well, what do you say about this. Someone of you, my dear commentators will get a lovely, round lava stone from Iceland. Every comment counts.

Hugs and stay warm! 


 

Komentarji

Oseba Tika sporoča …
Hvala Anja, da si si vzela čas in nam pokazala krasno naravo na Islandiji. Fotografije so kot vedno izpod tvojih rok naravnost pravljične. V bistvu ste si izbrali idealen kraj za preživljanje dopusta, saj uživate tudi v kopanju v topli vodi. Uživajte, kar se da, veselim se že krasnih posnetkov. Lep pozdrav, Tika
Oseba Bubamara šarena sporoča …
Wow, pri ovakvoj sparini i 35 stupnjeva zavidim ti na islandskom proljeću.
Super fotke....a vi uživajte i dalje!
Oseba Plutka. sporoča …
Tudi jaz sem ostala brez besed.. Pa samo gledam slike. :) Ki so kot vedno čudovite.. Uživajte! In se seveda že veselim naslednje Islandske porcije. ;)
Oseba Nuša sporoča …
Ha, sem čisto brez besed ob slikah (čisto komot bi lahko tudi fotografije ponudila v giveawayu). Moj kolega je bil gor pred nekaj leti, pa je rekel, da je pokrajina izjemna, mesta pa malo manj... No, kakorliko že, uživajte in veselo fotografirajte.
Oseba K sporoča …
Uh, kakšni klifi! Vreme imate pa fantastično. Tole naše je malček toplo. (Se ne pritožujem, samo komentiram ;)
Oseba Barbi sporoča …
Ooooo, Islandija. Definitivno pregledam vse fotke in zapise. To je pravljična dežela in s tvojimi fotkami lahko kar odplavam tja. Vauuu. Super destinacija za dopust. :)
Oseba Ann sporoča …
Fabulous Anja - you need no words with photos like these. Have a wonderful visit and please share lots of photos with us!
Oseba Andreja sporoča …
Super fotkice. Dežela je pravljična, torej upam da nam boš čimpogosteje ponudila foto pravljico.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Vauuuuuu razpiram naročje za tvojo čudovito dopustniško pravljico :o)))
Oseba Helena sporoča …
Vauuu, fantastične fotke. Komaj čakam še več. Imejte se lepo in uživajte v tej prekrasni pokrajini.
Oseba Andreja sporoča …
VAuuuuuu čudovite fotke, sploh tista, na kateri so pečine v norih barvah.
Prosim nadaljevanje!
Pa čestitke za TOP samoroga :-))
Oseba Mojca sporoča …
samo eno vprašanje; kako pri bogu si pri vseh teh krasotah toliko prisebna, da narediš objavo??? nooororroooo lepo!
Oseba Renata sporoča …
Uf, Islandija, pravljična dežela ... nekoč, ko bom velika, bom šla gor na sever pogledat.
Vi pa le uživajte v pomladi, saj se mi doma kuhamo v poletnem kotlu. Pa krasne fotke si posnela in željno čakam naslednjo porcijo.
Oseba ArtSparker sporoča …
otherworldly- I have seen the film Beowulf and Grendel, which was shot there.
Oseba Tina sporoča …
Beautiful pictures Anja! I will look forward to you future posts!
Oseba Hali sporoča …
Ujej na pomladnih temperaturah sredi vročinskega vala v SLO, prekrasno, se veselim naslednjih fotk. Uživajte!
Oseba Škorčica sporoča …
Islandija! - to bi si pa res želela enkrat obiskat!

Do takrat pa bom uživala ob teh prelepih fotkah. :)

Komaj čakam naslednje objave!
Oseba Teja sporoča …
Islandija! Pa saj to je super. Ko bom velika, bom šla tudi jaz enkrat tja ;)
Fotke so ful luštne, sploh zadnja mi je zel všeč:)
Uživajte.
Oseba veverca sporoča …
o, sanjsko!
komi čakam še kakšne slikce.
lepo bodte, lp.
Oseba Urškin Raj sporoča …
noro lepo - komaj čakam nadaljevanja :)
Oseba vesna sporoča …
zelo lepo!
Oseba Anonimni sporoča …
Hvala vsem!!! Sem čist paf, koliko vas je komentiralo... uživajte!!!!

Anja

ps. z objevami imam malo težav, ker nimamo neta v stanovanju, zato se tudi nič kaj dosti ne javljam ne namejl ne tukaj. tako da, Andreja, uau, moram takoj na craftalnicopogledat kaj se je zgodilo :o)
Oseba Vladuška sporoča …
Čisto nore fotografije, enostavno fantastično in lepo vam v 'hladu' ;)
Oseba Anonimni sporoča …
všeč so mi tvoje slikce in pa to, da je napisano v dveh jezikih. človek se lahko še kaj nauči;)
Oseba Anonimni sporoča …
a je sploh možno še kaj dodati k tem komentarjem in predvsem k tvoji lušte vzbujajoči reportaži na prelepih fotkah. Izjemno in privoščim ti takšen izjemen dopust.
Marjeta1953
Oseba Marna sporoča …
Zadnje čase bolj malo spremljam ostale bloge, ker me čas baše in sploh nisem vedela, kje ste! Zdaj, zdaj pa se brez besed, ker ste na enem lepših otokov, ki bi jih rada kdaj obiskala. Ja, malo sem fauš!
Želim, da se srečno vrnete in hvala za vse prelepe fotografije, ki si jih objavila. Krasno je bilo potovat z vami, pa čeprav le v enem večeru.