četrtek, 15. julij 2010

Večerni sprehod ob morju / An evening walk by the sea

6 komentarjev:

Andreja pravi ...

Čudovite fotke, v lepi deželi ste :-))

Urškin Raj pravi ...

wow tele utrinke bom pa z veseljem pogledala - islandija, tudi moja želja, nekdaj ...

ODMEVI SRCA pravi ...

Sedaj bi z navječjim veseljem pohajkovala z vami in vpijala kot gobica to čudovito pravljico ... ker pa to ni mogoče, mi preostane samo, da z gobico brišem potno čelo in na veliko vzdihujem ob 36 stopinjah po hladnejših krajih od tega "pekla" sedaj tukaj - uf težko to prenašam, ne vem ali so leta ali so poletja res vedno bolj vroča - no karkoli že je, prenesti bo treba :o)))

Naj bo vse drobro ...

Anonimni pravi ...

oh, meni se pa občasno kar malo kolcne po 36.stopinjah.... :o)

Anja

Helena pravi ...

Tvoje fotke so pravi balzam za oči!

Teya pravi ...

Čudovite fotke. Sem vam kar malo fouš. Vi morate takole zaviti hoditi naokoli, mi se pa kuhamo tukaj. Imam pa še zmeraj raje malo hladnejše vreme ;)