Večerni sprehod ob morju / An evening walk by the sea

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Čudovite fotke, v lepi deželi ste :-))
Oseba Urškin Raj sporoča …
wow tele utrinke bom pa z veseljem pogledala - islandija, tudi moja želja, nekdaj ...
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Sedaj bi z navječjim veseljem pohajkovala z vami in vpijala kot gobica to čudovito pravljico ... ker pa to ni mogoče, mi preostane samo, da z gobico brišem potno čelo in na veliko vzdihujem ob 36 stopinjah po hladnejših krajih od tega "pekla" sedaj tukaj - uf težko to prenašam, ne vem ali so leta ali so poletja res vedno bolj vroča - no karkoli že je, prenesti bo treba :o)))

Naj bo vse drobro ...
Oseba Anonimni sporoča …
oh, meni se pa občasno kar malo kolcne po 36.stopinjah.... :o)

Anja
Oseba Helena sporoča …
Tvoje fotke so pravi balzam za oči!
Oseba Teja sporoča …
Čudovite fotke. Sem vam kar malo fouš. Vi morate takole zaviti hoditi naokoli, mi se pa kuhamo tukaj. Imam pa še zmeraj raje malo hladnejše vreme ;)