sobota, 18. september 2010

Do lune in nazaj / To the moon and back


18. september 2004


13 komentarjev:

funchi pravi ...

Čestitam k obletnici! Zdaj bom vedno vedela, kdaj sta potovala do lune in nazaj, saj je to tudi dan, ko praznuje moje ljuba sestra.

K pravi ...

Iskrene čestitke! Midva sva na vrsti čez 3 dni :D

Andreja pravi ...

Čestitke tudi z moje strani in še na mnoooooga srečna leta :-))

ODMEVI SRCA pravi ...

Kličem vama še na mnoga, mnoga zdrava in ljubeča leta ...

Vse dobro ...

Teya pravi ...

Čestitke ob obletnici. Na poročni dan sta bila čudovita in zaljubljena, naj to traja do večnosti.

ArtSparker pravi ...

I don't think I've ever seen a wedding photo quite like that, it is lovely.

Happy Anniversary!

McCrafty pravi ...

Čestitke!...kot bi rekel Rjavček...to je pa zelo zelo lepo :)

Helena pravi ...

Iiii, čestitke ob vajini obletnici. Ostanita ljubeča in ljubljena.

Ann pravi ...

Just beautiful Anja - your bouquet is perfect!

Vladuška pravi ...

čestitke in fotka je super.

Nataša pravi ...

Čestitke za obletnico! Fotka je, kot vedno, krasna.

Anja pravi ...

Hvala vsem za čestitke.
Pri fotkah z različnih dogodkov je ponavadi tako, da so najboljše tiste, ki se zgodijo slučajno in šele pri ogledu fotk opaziš, da je krasna. Tukaj sva z Žigom pred našo hišo, po tem, ko sem prišla iz nje in me je v poročni obleki prvič videl. Simbolično sem se poslovila od staršev in Žiga mi pripenja zapestnico, ki sta mi jo dala v slovo.

hali pravi ...

Čestitam, prekrasna fotka!