četrtek, 09. september 2010

Ko pridem domov... / When I get home...





Žlička medu z lešniki in orehi, nekaj vrstic zank in tale album...
pa sem skoraj kot nova :o)
... no vsaj pripravljena na popoldanski roditeljski sestanek...


A spoon of honey with nuts, few rows and this album...
and I'm as good as new :o)
Well, at least I'm ready for a parents meeting this afternoon...




Tudi košček te odlične pite bi prijal, ampak je ni več... smrk....


A slice of this yummy pie would be fine too, but it's long gone... sight...
(Recipe from Apples for jam - love this book!!!!!!)

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Tole pa izgleda res slastno in lepo, da potrebuješ tako malo, pa si zopet kot nova.

Ann pravi ...

Those honey nuts look so delicious - but oh my teeth! So I'll go for the apple pie instead - I've ordered Apples for Jam today as its my birthday soon. Thank you for introducing me to Tessa Anja.

Suzana pravi ...

Kako so se mi pocedile sline! Si me pa spomnila, da si moram narediti tole mešanico z oreščki. Lani sem jo jedla celo zimo, saj mi samo med ne gre v slast.

Andreja pravi ...

Mmmm same dobrote. Tudi jaz imam rada med, metin čaj z medom :-))