Jutro / Morning


Dobro jutro, dober dan!
 Cel teden že lovim jutranje trenutke v objektiv. V kopalnici, v gorah, na mizi... To so trenutki, ko dekleti že sedita za mizicama v šoli in vrtcu. Trenutki, ko Mali B spi. Trenutki tišine.

*

Good morning, good day!

I have been collecting moments of my mornings for a week. These are moments of stillness.


 * * * * * *

  In kmalu bo napočil tudi trenutek, ko bo tale paketek odpotoval k eni izmed vas. Pustite komentar na to objavo in se pustite presenetiti.


And soon there will be a moment for one of you. I have a little gift for you. Leave a comments on this post and wait till Monday :o)

Komentarji

Oseba Špela sporoča …
Rada berem tvoj blog, čeprav te sploh ne poznam. Zdiš se mi tako preudarna ženka, s smislom za estetiko, polna novih in inovativnih idej in mama, ki ima rada svoje otroke do konca in nazaj. Super!
Oseba anaja sporoča …
Tako tople so tvoje objave, tako polne nežnosti in tistih stvari, ki v življenju res štejejo.
Lepo bodite še naprej, uživajte!
Oseba Anonimni sporoča …
Vedno znova se rada vračam na tvoj blog, všeč mi je tvoje ustvarjanje. Tudi sama rada recikliram in kvačkam.
Lp, Irena
Oseba Hali sporoča …
Rada imam tvoje krasne fotografije, nežne zapise in izdelke, ki so zmeraj nekaj posebnega!
Oseba MarikaGabez sporoča …
Čudovite fotografije Anja!
Oseba Barbi sporoča …
Jaz pa rada pridem sem pogledat fantastične fotke. Pokukat v drobce vašega življenja. Občudovat tvojo vsestranskost. Uživat v umirjenosti.

Zagotovo bom še vedno redna obiskovalka. :)
Oseba Kristina sporoča …
Obožujem fotografije na tem blogu in domiselne izdelke.
Oseba Riba sporoča …
Tudi jaz redno prihajam in gledam skrivnostne fotke. Včasih me prav pošteno "firbec" matra. Sicer so pa tudi meni všeč, všeč mi je tvoj stil fotografije.
Oseba Anonimni sporoča …
Prave male drobtinice vsakdanjega življenja, ki skupaj sestavljajo neponovljivo zgodbo.

Zmajcek
Oseba Anonimni sporoča …
komaj čakam, da dobim darilo!!!

sej vem, nezaslišano...

:)

hruška
Oseba ime rože sporoča …
Spremljanje tvojega bloga mi je v veliko veselje. Fotografije so čudovite, objave čutne in vse je na pravem mestu, ob pravem času, s pravim namenom.
Oseba Metuljčica sporoča …
Kako čudovite fotografije. Res si vsestranska in polna energije, kot sem videla ko sem pogledala tvoje objave. Tudi sama uživam v krasnih jutrih in ko vidim takšno lepo nebo vedno rečem; življenje je lepo....
Oseba Tanja sporoča …
Ko gledam tvoje fotografije se vedno znova sprašujem kako ti uspe videti vse te stvari, ki jih ovekovečiš na fotografijah. Jaz očitno veliko lepih stvari spregledam, pri meni se sence ne igrajo tako zelo lepo.
Oseba Vladuška sporoča …
Prva fotografija je prav pravljična. Lepo je gledati tvoje ujete trenutke.
Oseba mjauqi sporoča …
joj, spet sem zamudila:)

lp drobtinica