Okrogla preproga / Doily rug


Pozdravljeni!
Hvala vsem za prelepe misli na mojo prejšnjo objavo. Tako dorbo denejo, sploh ker se mi zdi, da mi gre zadnje čase vse narobe. Toliko neprijetnosti na kupu, da bom začela verjeti v moč petka trinajstega. Ampak ne, to je dober datum in trinajstica je fina številka. 



Hello my friends!
It's a new week and I hope that the spell of Friday the 13th will disappeare soon. I'm not superstitious, but there were just so many inconveniences this weekend that I had some second thoughts. 
But no, 13 is a good number. It always was in our home.


 Zmagovalka in dobitnica paketka presenečenja je Barbi. Čestitke!


Kar pa vidite na fotkah je nekaj s čimer sem se igrala v teh dneh.  Hotela sem narediti večjo, pa sem se (po pravici povedano) naveličala. Tako imam dovolj niti, da lahko naredim še eno :o)

What you see on photos is something I was playing with these days. I wanted to make bigger, but I (to tell you the truth) got a little weary. Now I have enough yarn to make another one :o)




Komentarji

Oseba Barbi sporoča …
Oooo, jaz sem srečnica! :) H V A L A. :)

Ta igračka na koncu mi je pa noro simpatična in kar dvakrat sem prebrala, če prav razumem, da si jo sama naredila. Res luškano. :)
Oseba Hali sporoča …
Uauu, kar preproge si se lotila...super, rada imam kvačkane izdelke (ker sama ne znam, oz. nikakor ne osvojim ha ha ha )in rada imam dojenčke...iii kot majhen črviček...krasna fotografija!
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
wow!wow!wow! najprej sem pomislila,da gre za fotomontažo,a me tista rokica z igračo na preprogi prepriča, da gre za čisto pravo preprogo. le kako si jo nakvačkala?!?!?!?!oz. s čim ? z velikanovo kvačko ;)
občasno se pa vsem zgodi, da zgleda kot bi VSE šlo narobe, atudi to mine in to vsi vemo. tudi ti, kajne?
Oseba ime rože sporoča …
Čudovito. Nekaj posebnega. Dojenček na njej pa pika na i. Super!
Oseba HRANDICA sporoča …
Že to je toliko dela! Je pa čudovita in za bitjece krasna podlaga. Kot popek na svetu.
Ti pa le močno naprej! Kar nas ne uniči, nas naredi močneješe :)
Oseba Vladuška sporoča …
Čestitke Barbi. Preproga je čudovita in detece na njej tako lepo spi. Je pa zanimivo, da tudi jaz raje kvačkam drobcene stvari in se naveličam večjih. Naj bodo naslednji dnevi bolj prijazni s teboj.
Oseba Helena sporoča …
Tako topla je fotka, da me ogreje v tem mrzlem jutru. Lesena tla, kvačkana preproga, miceno bitjece - čudovito.
In upam, da si neprijetnosti premagala in so dnevi prijaznejši.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Jupiiii za preprogo in oble in okrogle oblike ... čestitke ...

Vse dobro ...
Oseba MarikaGabez sporoča …
Sedaj si verjetno že bolje.
Se strinjam s predhodnicamiin čudovito kompozicijo si izbrala za fotografijo.
Oseba Ann sporoča …
Gorgeous - and so is that fabulous mat. It must have been really heavy to crochet towards the end! No wonder you were weary Anja!
Oseba elizabeth sporoča …
your baby and your rug are beautiful!