Pletem... / I'm knitting...


Malo višje temperature so vrnile spanje Malega B v prijetno dremave urice vozičkanja... in uživanja na soncu.
Tople hlačke so dobile že drugo hlačnico in čisto malo manjka, pa bo moj prvi pleteni izdelek končan. Prsti, vajeni kvačke, so sicer malo nerodni, ampak z vsako vrsto mi gre bolje. In moram priznati, da prav uživam.
Verjetno mu letos ne bodo prav, ampak naslednjo zimo bo pa že delal prve korake v njih :o)

*

Little B's napping is again sweet  dreamy time thanks to a little higher temperatures outside. I'm enjoying those hours outside, walking or simply sitting in the garden, watching birds, reading and playing with yarn. I'm knitting my little boy a pair of  pants. This will be my first knitting make. I believe they are a little big for him now, but they'll be fine next winter :o)

Komentarji

Oseba debby emadian sporoča …
Hello Anja...what a pretty blog you have and sounds like you've been having a perfect day.
Nice to find you.
Deb
Oseba elizabeth sporoča …
some day i will learn to knit . . . :)
Oseba HRANDICA sporoča …
Bravo zate in za malega kratkohlačnika, ki se mu obetajo nove dolge hlačnice.:)
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Oooooo super za malega B in ta barva je tako lepa in lušno je plesti to volno kajne ... jaz sem iz te pletla odejo - 1,2,3 je bila gotova - lepo drsi po iglah ...

Hmmmm mene pa zanima kaj se skriva na sliki bloga Drobtinice :o))) Je tepih, odejica ... nekaj lušnega je - nam boš pokazala ...

Vse dobro vsem ...
Oseba Anja sporoča …
Ojla, Odmevčica. Tista rdeča reč je tepihek, ki sem ga pozabila na balkonu in so snežinke tako lepo legle nanj, da sem ga morala slikati preden sem ga stepla in prinesla noter. No, ne vem, če je tepih ravno prava beseda, ker je majhen in ravno prav velik za pred balkonska vrata, pa še nedokončane robove ima, in je verjetno nek testni izdelek. V naše kraje je pripotoval z enega od najinih potovanj, pa se pri najboljši volji en morem spomnit ali je bil Maroko ali Iran. Po vzorcih sodeč verjetno Maroko.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Krasen je in skoraj bi prisegla, da si ga ti naredila :o))) Njegove barve si tako lepo podajajo roke med seboj ... zelo je lep ...

Hlačke pa bodo najkrasnejše kajne :o)))

Vse dobro vsem ...