Nov začetek / New beginning


Sneg se je stopil. Najprej so izpod bele odeje pokukale posamezne bilke in nato se je zeleni krogec širil in večal, se povezal s sosednjim in kmalu ni bilo več beline, le še zelenina. 
Vrt se počasi prebuja. 
Nov začetek.
 
 

 The snow is gone. 
First the tiny green blades of grass made their appearence. There were small green circles on the then lawn. The circles widen, join with others and soon there was only green and no white.
The garden is  awakening.
New beginning.


Nakvačkala sem še eno belo talno omleto :o) Nanjo sem našila nekaj zelenih krogcev in ko sem na CRAFT-alnici prebrala temo novega izziva, sem vedela, da je to to. Kot bilke trave, ki kukajo izpod bele odeje. Obljuba pomladi. Obljuba novega zelenega leta. Nov začetek.  


I have made another white circle and I love it so. I have added some small crochet circles and they do look to me like little blades of grass peeking out of the snow. 

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Sneg bo počasi res izginil in znova bo vse lepo zeleno. Sedaj se pod snegom skriva bolj kot ne rjava žalost. tepih pa je čudovit s temi zelenimi pikami.
Oseba ime rože sporoča …
Kako domiselno. In navijam zate v Craftalnici, ker je ideja izvirna, lepa in si res zasluži 1. mesto :)
Glede snega pa ne bi,.. ker mi ga nismo imeli niti zapocukrat. :(
Oseba Tanja E. sporoča …
Kako lepo... tudi meni je ideja izjemno všeč:)), saj se imela ob naslovu nov začetek povsem isto zamisel mladih zvončkov izpod snega, nekaj malega že začela, a mislim, da mi do zaključka craftalnice ne bo uspelo izpeljati. Pa kdaj drugič. LP:)
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Oh kako lepo igrajo ringaraja zanke v krogu ... čudovito ti je uspelo in držim pesti za zmago ... Belo - zelena sta krasna kombinacija ...

Pri nas danes dežuje ali snežuje in odneslo bo še zadnjo belino ...

Vse dobro vsem ...
Oseba Mojca sporoča …
Pri nas je nadevalo novega... Nikjer nobene travice. A - bo :)

Omleta pa - prekrasna.
Oseba Janja sporoča …
Krasna ideja :). Naj te narava kar se da hitro posnema. Lp