Sneg / Snow


Zima, zima bela...
... in mrzla...


Winter, white winter...
... and so cold...
 

Snežene fotke sem našla pri pregledovanju slik in so me prijetno razveselile, saj zanje sploh nisem, vedela. Z Malim B namreč ne morem na dolg sprehod, ker je premrzlo za njegov nosek.
Dekleti sta odšli na zasneženo jezero z Žigom in očitno so se krasno zabavali. 


Lovely snowy photos that I didn't know anything about. It's too cold to go outside for long with Little B, so daddy took his girls for a walk. They had a great time as I can see :o)


 Jaz pa ostajam na toplem, pijem čaj iz najljubše kahle in kvačkam nekaj super zabavnega... še nekaj dni, pa vam bom pokazala kaj nastaja... čedalje bolj sem navdušena, hihi.


I'm staying indoor, drinking my favourite herbal tea from my favourite giant cup, crocheting something really fun... just few more days and I'll show it to you 

Komentarji

Oseba Urškin Raj sporoča …
žabica? :)
Oseba Tiara sporoča …
Snežni angelček je zakon :). Uživaj v kvačkanju in na toplem. Tudi midve z mojo princesko se drživa notri in uživava v cartanju. Vse je za nekaj dobro :).
Oseba Hali sporoča …
Iiii kakšni krasni angelčki...uživajte, komaj čakam, da pokažeš, kaj nastaja :-)
Oseba Vladuška sporoča …
Je to žaba? :) Lepo presenečenje te je čakalo na fotoaparatu in res je videti, da so se super zabavali.