Zaljubljeni v svet / Falling in love with the world


*
Kdaj ste nazadnje pustili polžku, da se vam je sprehodil po dlani?
Kdaj ste nazadnje pekli tortice iz blata, mešali različna zelišča v vodi in ustvarjali nov parfum?
Kdaj ste se nazadnje ulegli v travo in zaprli oči?
Ali pa sedeli na vrtu in čakali na kresničke? 

Torke bom namenila zaljubljanju.
Zaljubljanju v naravo.
V svet.
Čudenju.
Če bi se mi pridružili, preprosto pustite komentar s povezavo do svojega malega čudeža. 



When was the last time you let a snail to move across your palm?
When was the last time you baked a mud-pies?
 When was the last time you lied on the grass, watching the clouds?

I want to join my kids more often.
I want to feel and see the world the way they do.
The magic without annoying adult's thoughts like 'I'll get dirty, do I have a spare shirt, what if we catch cold...'
My Tuesday posts will be dedicated to fun activities and moments of becoming one with the world.
 If you're inspired to do the same, leave a link to your post in the comments for all to find and see.





Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Kakšna super fotka. Že dolgo nisem kaj takega počela, čeprav se včasih zvečer vsedem na vrt in samo opazujem okrog sebe, brez knjige, brez vsega. Pa enkrat na leto se vležem na skale in opazujem zvezdnato nebo na morju. Mogoče tudi to šteje. Potem velja, naj bodo torki namenjenji zaljubljanju v naravi. Se z veseljem pridružim :)
Oseba Mil sporoča …
Tudi jaz se pridružujem in torke rezerviram zaljubljanju v naravo. Prejšnji petek (ni bil torek, a kaj za to) se je na našem posestvu (560 m visiko) "popeljal" nad mojo glavo veličastni netopir. Bilo je vznemirljivo.
Oseba Andreja sporoča …
Avtor je odstranil ta komentar.
Oseba Andreja sporoča …
Sem ZA in obljubim, da bom tudi vsak torek naredila objavo na foto blogu!
Nista bila ravno torka, je pa bil prejšnji petek: http://vse-lepote-narave.blogspot.com/2012/06/liscek.html
in praznični ponedeljek:
http://vse-lepote-narave.blogspot.com/2012/06/zelenec.html,
ko mi je bilo luštno in lepo :-))
Oseba Helena sporoča …
Všeč mi je, ker iz prebranega in videnega spoznavam nadvse srečno osebo.
Ne vem, če se mi je polžek že kdaj sprehajal po roki :)
Krasna fotka!