Rože, knjiga in preja / Flowers, books and yarn


 Cel dan je bil bolj ali manj deževen. 
Nič kaj poletno, moram priznati.
Šele proti večeru se je prikazalo modro nebo in hitro sem se z Malim B odpravila na sprehod.
Prav daleč nisva prišla, ker va klepetala s sosedi, ki so prav tako kot midva izkoristili trenutek in pokukali iz hiš :o)

Doma sem nato mali šopek kopriv postavila na polico in se z malčkom stisnila na kavč. Prebirala sva luštne pesmice iz knjige Pikapolonice 
in ko je zaspal, sem se zabavala ob knjigi Strogo zaupno na Irskem. Kot pravi Gradišnik na zadnji platnici svojega potopisa, gre za knjigo, “kakršno sem si od nekdaj želel brati – in ker je ni napisal nihče drug, sem jo na koncu šel napisat sam.”
 Odlična je, haha in s tem se je morala sprijazniti tudi kvačka in nedokončani projekt 'mlaka'.



A quick evening walk to the meadow with Little B. We needed some air after a long rainy day indoor. 
After the walk we enjoyed a lovely little book of nursery rhymes. I love reading rhymes to my kids, but my girls don't seem to enjoy poems as much as they did when they were little. 
Soon Little B went to bed and I picked my own book.  I'm laugh out loud this week reading traveller's journal by Slovenian author Branko Gradišnik. So funny!
So I was ignoring my 'crochet puddle' the whole evening.





Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
Joj si me prijetno požgečkala s Pikapolonicami ... tudi mi smo jih prelistavali in se sladkali s pesmicami iz njih - tako kratke so in luškane ...

Žabica je mega in šopek tako preprosto bogat ...

Vse dobro ...
Oseba Anita sporoča …
Luštna žabica.
Jaz se trenutno trudim s ptičkom.